פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניתי מכשיר סמארטפון NEXUS 4 מקיי אס פי ב-2,081 ש"ח וקיבלתי מכשיר פגום ובלי אחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-31.3.13 קניתי מקיי אס פי מחשבים באילת-הטיילת NEXUS 4 ב-2,081 ש"ח. המכשיר היה נראה חיצונית חדש לגמרי,וגם נדלק ופעל, אז חתמתי, שילמתי ולקחתי את המכשיר.
לאחר כמה ימים הלכתי לסניף של אורנג' ורכשתי מיקרו sim שמתאים למכשיר זה. אגב עד הגעתי לאורנג' המכשיר לא היה בשום שימוש ולא הוצאתי אותו מהאריזה. כשביקשתי מנציג באורנג' להכניס את המיקרו sim למכשיר גיליתי שהפין לא פותח את המגירה של ה sim. לקחתי את המכשיר בחזרה לסניף קיי אס פי בתלפיות לפתור את הבעיה. טכנאי שקיבל אותי אמר לי שיש חשש ששברתי את הפין שפותח את המגירה של הsim וצריך לשלוח את המכשיר לבדיקת מעבדה. בלב ברירה חתמתי והסכמתי ולאחר שבוע שהמכשיר חזר מהמעבדה אמרו לי שאכן שברתי את הפין בתוך המכשיר. מה שלא נכון! ראיתי שהפין שקיבלתי עם הטלפון שלם ולא נשבר בפנים ודרשתי שהמכשיר ישלח לבדיקה נוספת. הפעם (לאחר שבוע נוסף) נאמר לי שהפין לא שבור בפנים אבל שמישהו פתח את המגירה של המיקרו sim וניסה להכניס sim לא מתאים ושבר אותה את המגירה.

כאמור המכשיר לא היה בשום בשימוש אצלי, לעולם לא פתחתי את מגירת הsim ונראה שנמכר לי מכשיר עם נזק.

פניתי לשירות לקוחות והתשובה שלהם הייתה שזו בעיה שלי ושאבוא לקחת את המכשיר עם הנזק, שאיבד כמובן את האחריות.
בשירות לקוחות הסבירו לי שברגע שקניתי את המכשיר וחתמתי עליו, זו כבר לא בעיה שלהם. אז ביקשתי שלפחות ייתנו לי את האפשרות לתקן את המכשיר, שהרי אין לי שימוש במכשיר פגום ללא אחריות. בשירות לקוחות אמרו לי שישלחו לי את המכשיר להצעת מחיר לתיקון ולאחר כמה ימים שהתקשרתי לשאול מה עם ההצעה אמרו לי שהנוהל השתנה לגביי ושאני צריך לשלוח צילום של תעודת הזהות שלי ולכתוב מייל עם פרטי המכשיר ובקשה שישלחו לי את המכשיר למעבדה חיצונית להצעת מחיר.
דיברתי עם שירות לקוחות עוד מס' פעמים וטענו שם שאני עשיתי נזק למכשיר שהפתרון היחיד שהם נותנים לי הוא לבוא לקחת את המכשיר המקולקל או לחכות להסכמה לבקשה שלי להצעת מחיר. כמובן שאחריות על המכשיר אבדה. מנסיוני אני משער שתיקון כזה עולה מאות שקלים.

אגב אני מכיר עוד אנשים שקנו מוצר פגום מקיי אס פי מחשבים, קיבלו את אותו יחס שאני קיבלתי משירות לקוחות ולא קיבלו תמורה
כספי סוג הנזק :
לקבל מכשיר סמארטפון NEXUS 4 חדש עם אחריות או ביטול עסקה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה