|
|
|
|
|
|
סירוב קבלת החזר המוצר |
נושא התלונה: |
יום שני 20 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני 4 ימים קניתי ראוטר בחנות של KSP, ניסיתי להגדיר אותו לשימוש ביתי אך לא הצלחתי. בהתיעצות עם אנשי מחשבים הומלצתי להחליף את הראוטר למכשיר AP. אך בחנות סירבו לקבל חזרה את הראוטר עקב שבוצע בו שימוש. הסברים שלי שרק ניסיתי להגדיר אותו לא התקבלו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|