פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החלפת מוצר שנקנה פגום נושא התלונה:
כאכון רלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב9 ליוני קניתי מחשב אסוס שהוצע לי על ידי איגור מהסניף בחדרה מתצוגה. הוא טען כי המוצר לא עבר שימוש ויושב 3 ימים בחלון. קניתי! ראיתי שמקש הרווח לא עובד טוב בהקלדה מהירה, חזרתי לחנות היום, 18 ליוני, איגור היה נראה עצבני וצרח על העובד שהגיע האיחור. אמרתי לו שאני רוצה להוסיף כסף ולקחת אחד חדש כי המקש רווח לא תקין ולא בא לי לתקן במעבדה מוצר בן 10 ימים! הוא טען שהמוצר תקין ושעבר שימוש ושפרצתי אותו!!! אני! מה לי ולפריצות? לא עזר כלום והמחשב חזר איתי הביתה! אני דורשת להחליף את המוצר אם לא לקבל חזרה את הכסף!
עלבון סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה