פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעויות קורות לכולם.....אחריות צריך לקחת ולא להתחמק! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
פשוט עצוב איך תמיד מזהירים מכם....אבל אנחנו נותנים קרדיט...
אז נכון, אתם מפרסמים שניתן לקנות מחשבים בזול יותר באילת....אבל בסניפים באילת בפועל בכלל לא ניתן לקנות מחשבים כי אין בכלל מעבדות...
אז זה היה דחוף ושילמנו אקסטרא על מהיום להיום בסניף במרכז, יצאנו במיוחד מוקדם מהעבודה לאסוף המוצר ולהתרגשששש..... אמנם סיפקתם ובזה יאמר לזכותכם סבבה...כי על שירות משלמים...אבל כהרגלכם לא סיפקתם הכל...
אז שכחתם להוסיף דיסק התקנה....אבל כבר מכרתם את המחשב אז מה איכפת לכם בעצם...שהבנאדם יקפוץ מהגג ויתמודד.....הרי מה לכם ולחוויית הלקוח.....
ובעצם, המסך שקונים לא מסופק עם כבל מתאים....למה שמישהו ידאג לציין את זה...הרי רק פיניתי טלפונית על זה פעמיים כדי לוודא שהכל עובד מתאים ומוכן לפעולה...

והשירות לקוחות שלכם, זה כבר שלא נדבר...פשוט ליגה אחרת, כל מילה פה מיותרת.....וסליחה על הציניות, אבל פתרון רחוקקקקקקקקק מהעין

באמת שאני לא מאלה שהרושמים כאלה דברים, אבל הפעם הגזמתם!!!!
בנאדם שם אצלכם 5000 שקל, בוחר בכם שוב שוב כי טעויות קורות אצל כולם.....אבל זה כהראה כבר לא טעות...פשוט זלזול!
עצוב
עוגמת נפש סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה