ksp לא ממשים אחריות יצרן לפי חוק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
כתובת: 32 סניפים בפריסה ארצית , מפות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
המכתב הבא נשלח לחברת KSP מחשבים. ללא התייחסות עניינית מצידם. (מה שקיבלת עד עכשיו אלו בעיקר איומים שאפסיק להפיץ את הסיפור שלי)
שלום רב,
1- ביום חמישי שעבר הבאתי את מכשיר הSamsung I9300 Galaxy S III שלי שנמצא תחת אחריות יצרן עד ה11/10/2013 לסניף ראשון לציון לאחר שנכבה ללא סיבה הגיונית מאז לא נדלק.
2- במעמד המסירה הוסבר לי שהמכשיר יוחלף לחדש, ושאני לא אדאג...בשלב הזה עדין לא דאגתי.
3- שלשום כשהגעתי לקחת את המכשיר ה"חדש" חיכה לי מכשיר משומש עם סדק רציני במסך,ברור שלא הסכמתי לקבל אותו.
4- רק בשלב הזה הנציג בסניף נזכר להבהיר לי שלא אקבל מכשיר חדש אלה משומש אחר מ"מלאי המשומשים שיש לכם למקרים כאלה".
"נראה לך שניתן לך חדש?! איפה אתה חיי..." כך אמר לי.
5-ביקשתי שהמעבדה שלא תעשה דבר לפני שתשוחח איתי.
6- אתמול קיבלתי שיחת טלפון מהמעבדה, בהתחלה נאמר לי שירכיבו לי את הפלסטיקה שלי על לוח אם משומש אחר "כזה שלא היה בשימוש יותר מכמה ימים".
7- לאחר מספר דקות נפל לי האסימון שאתם בעצם מקבלים מהיבואן מכשיר חדש על כל מכשיר מקולקל שאתם מחזירים לו - ואם לא אז אתם עוסקים ביבוא מקביל ->> דבר שאומר שצריך להתרחק מכם ולא לרכוש מכם דברים יקרי ערך.
8- מיד התקשרתי ל"סאני תקשורת - היבואן הראשי של גלאקסי בארץ ול"פי אס די אס" היבואן החלופי שלכם שאחר כך הבנתי שזה בעצם אתם "אותה הגברת בשינוי אדרת". סיפרתי להם את המצב וביקשתי מהם שיתנו לי עצה. הם הסבירו לי שחלק מהמכשירים נרכשים דרכם וחלק ביבוא מקביל דרך "פי אס די אס" כששאלתי אם זה חוקי להרכיב לי חלקים משומשים נאמר לי במפורש שלא ושהצדק איתי ושאני צריך להתעקש על מכשיר חדש. כך הם היו נוהגים איתי אם הייתי רוכש בכל מקום אמין אחר שקונה את המכשירים דרכם.
9- לאחר דין דברים גם איש המעבדה של ksp דיבר עם סאני ולאחר שחזר אלי אמר:
"כן, צודק סליחה, אנחנו באמת מחויבים לתת לך לוח אם חדש מקורי ואת הפלסטיקה המקורית שלך". והציע לחפש לי לוח ש"כמעט" ולא השתמשו בו, סירבתי כיוון שאני לא יכול לדעת אם השתמשו בו x ימים ואולי זה בכלל y?! איך אפשר לסמוך עלכם אחרי דבר כזה?!
10- כעת אני כבר לא סומך עלכם ולעולם לא אאמין לכם שוב.
לא אסכים לקבל מכשיר מתוקן מהסיבה שלא אוכל לדעת האם באמת הרכבתם לי לוח אם חדש או ששוב דחפתם שם חלק משומש בניגוד לחוק. אתם מסתמכים על זה שלא אפרק אותו בשביל לבדוק...
11- אחריות היצרן מסתיימת בעוד 3 חודשים ולקבל מכם את המכשיר שלי אחרי שדחפתם שם חלקים משומשים/ לקבל מכשיר מתוקן אחר זה סיכון עצום מבחינתי ולכן לא אסכים לכך.
12-אציין שוב שהמכשיר הפסיק לפעול ללא סיבה הגיונית.
לא קורוזיה, לא נפילות...כלום, כנראה שזו רמת המכשירים שאתם מייבאים/מוכרים.
13- המכשיר לא נקנה מ"סאני" ישירות והגיע כנראה ביבוא אפור.
לכן כל שנשאר לכם זה לעבוד בשיטת מצליח- לנסות לתקן לבד ואת זה לדחוף ללקוח בתקווה שהמכשיר יחזיק מעמד עד שתגמר ללקוח האחריות ואחרי זה "שילך לחפש.." זו הסיבה שאתם מתנהלים בצורה כזו ולא מחליפים ישר לחדש כמו שהיה עושה היבואן הרשמי.
14- במקרה שלי, לצערכם לא יעבוד לכם. לכן אתם תצטרכו לספוג את ההחלפה לחדש.
15- לאור כל הדברים האלה וההתנהלות הבזויה שלכם והחוסר אמון שיצרתם - אסכים לקבל רק מכשיר חדש כמו שהייתה עושה כל רשת בסדר גודל כמו שלכם...
16- בנוסף ההתנהלות שלכם במקרה הזה הייתה בזויה מהרגע הההתחלה ועד עכשיו. החל מרגע הרכישה שבו אתם מכריחים את הלקוח לחתום על טופס שבעצם אומר לו במילים אחרות "שאין לו אחריות" "ושבכל מקרה החברה תהיה רשאית אם להחליף לחדש או לא" בהמשך השיחה ה"נעימה" עם רעות משרות הלקוחות הטלפוני שהתחצפה ולא הסכימה להעביר את השיחה למעבדה, הניסיון הנואש של איש המעבדה לשכנע אותי להסכים שירכיב לי חלקים משומשים ולהגיד לי שהוא עוד עושה לי טובה ששם לי חלקים שהשתמשו בהם רק שבוע ולא שנה כמו שמקבלים שאר הלקוחות...
17- במידה ואענה בשלילה ותמשיכו לנסות לדחוף לי חלקים/מכשירים משומשים אעלה את הדברים למשפט לתביעות קטנות - אני סטודנט וזמן יש לי בשפע, מבטיח להשקיע בזה את כל האנרגיות שלי ואנחנו נפגש בבית משפט.
18- העתק: מועצה לצרכנות.
19- אנשים אנא הזהרו מksp אל תרכשו מהם דברים יקרי ערך כי האחריות שלכם היא הקומבינה שלהם (ראו סעיף 7)
מצפה לתשובה מהירה ועניינית מצידך.
טלפון לחזרה: 0544543426
מספר חשבונית: 9702 הטלפון נקנה בתאריך 11/10/2012 בסניף KSP אילת
בנוסף הסברתי להם שהם חייבים בזאת לפי חוק:
בהמשך למכתב הקודם,
להזכירך:
תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו - 2006 תיקון לחוק הגנת הצרכן
" על התיקון שיבוצע במוצר שהתקלקל בתקופת האחריות, להחזיר את המוצר למצב בו היה לפני הקלקול כשאם נדרשה החלפת חלקים, החלקים יהיו מקוריים וחדשים"
במשך כל היום התחמקו נציגי שירות הלקוחות של פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ (בעלים של ksp מחשבים) מלומר לי אם החלקים שהוחלפו באמת חדשים, מהתחמקות זו אני הבנתי ב100 האחוזים שהחלקים משומשים.
נציג שירות לקוחות בשם ליאור הבטיח לבדוק זאת ולחזור אלי, לאחר 10 דקות חזר אלי ואמר שזה לא רלוונטי ולא היה מוכן לספק את הפרט הזה.
אתם מחויבים לפי חוק:
"יצרן/יבואן שאינו יכול לתקן את המוצר באופן שיחזיר את המוצר למצב שלפני התיקון, או אינו יכול לתקן בחלקים שאינם חדשים ומקוריים, עליו לספק לצרכן מוצר חדש זהה או מסוג דומה ושווה ערך, או יחזיר את התשלום ששילם הצרכן בעד הנכס - לפי בחירת היצרן/יבואן."
תודה רבה על השרות המסור
נפגש בבית המשפט
בברכה יום טוב
העתק: המועצה לצרכנות
|
בזבוז כסף |
סוג הנזק : |
החלפת חלק בחלק חדש/החלפת מכשיר חדש לפי חוק. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|