פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושרות גרוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סוקולוב 34 כתובת:
רמת השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכתב שנשלח במייל- KSP 12/08/2013
לנציג/ה שירות לקוחות שלום,
בתאריך 06/08/2013 רכשתי מכשיר גלקסי 2 מתנת יום לאשתי.
מס' חשבונית: ****** כוללים אביזרים נלווים שהזמנתי, (מדבקת מגן למסך ועוד).

הגעתי לסניף ברמת השרון בשעות הבוקר כדי למשוך את המכשיר, קיבל אותנו נציג שהיה חמוץ ואנטיפט בכל מהלך המסירה, (לציין קנייה ושרות זה חלק מחוויה).
ממה שאשתי ואני חווינו והרגשה שקיבלנו, קחו את המכשיר ועופו מפה (תחושה),
ברקע ישבו והמתינו עוד לקוחות, אבל את התחושה קיבלנו.
לשאלות עשה טובה שענה, בקשתי שידביק את מדבקת מגן המסך נענינו בסירוב אנחנו לא עוסקים בזה, אני חושב שגם רצון טוב לא מזיק ואפילו שאתם לא עוסקים בזה.
לציין שמכשיר זה ניתן להשיג ברשתות אחרות במחיר יותר נמוך, בחרתי בכם.

הגעתי לביתי פותח את הקופסה, מגדיר הגדרות שונות ומחפש הוראות בעברית והן לא מצורפות למכשיר, ההוראות הגיעו לאחר שביקשתי והתלוננתי.
מגיע הרגע להדביק את המדבקה ופועל לפי ההוראות המצורפות ומצמיד את המדבקה בהתאם, מגלה שישנו סטיקר מודבק למדבקה שאמורה להיצמד למכשיר,
כשאני אני מנסה להוריד את המדבקה היא יורדת בכוח ומשאירה סימני דבק שלא יורדים על מגן המסך.
פניתי לשירות לקוחות, עונה נציג בשם: ליאור ואני מסביר את כל התהליך העשייה, במקביל ביקשתי איפה ניתן לקבל מדבקה מתאימה למכשיר ושידאג להבהיר לאותו
נציג את פני הדברים כדי שלא אסע לחינם ולא ידרשו תשלום,
הופניתי לרמת גן וכשהגיע לפנות לנציג בשם רומן, רומן ידאג לתת לך מדבקה זהה ללא תמורה.
כשהגעתי ופניתי לרומן הוא לא ידע על מה מדובר וטען שאף אחד לא דיבר איתו ומי זה ליאור! בקיצור מצב מגוחך ומביש, (כמובן נסעתי לחינם קצת יותר מערך המדבקה).

רוצה להבהיר לכם שאני הלקוח ואתם לא עושים לי טובה, במקרה אני זה שמשלם לכם ולא אתם לי, עסקה זו ניתן היה להשיג ב- 120 שקל פחות ובלי טובות.

גם אם "טעיתי" זה קטן עליכם 20 שקל למדבקה בפרט שהייתה פגומה ולא לקבל מכם תשובה שאתם לא אחראים למוצר זה אלא מי? המדבקה לא נקנתה בשוק...
נ"ב, אני ובני משפחתי קונים אצלכם בעקביות אצלכם.
ועוד דבר חשוב פניתי לשרות לקוחות לגבי שאלות למכשיר זה התשובה הייתה

כמובן יצאתי מאוכזב מ- KSP,
מדבקה זו וכרטיס זיכרון למכשיר זה קניתי ברשת אחרת וקיבלתי לשם שינוי גם חיוך ויחס וגם ענו לי לשאלות בנועם.
את רישומי אדאג להעביר לחברי וכמו כן לעלות באתרים חברתיים ולהדגיש את היחס והקטנוניות שאני חוויתי ב- KSP, התעמרות מול הלקוח וחבל.
אני ומשפחתי יותר לא קונים בחברה זו...

בכבוד רב
אבי. י.
לקבל מדבקה זו ללא ויכוח, לא לחפש מי צודק אלא מי החכם... פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה