פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ופוגע שגרם לי לחזור לחנות רק בשביל לקבל פרטים לגבי המוכר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי עם בת זוגי , על מנת לרכוש ציוד הקפי במחיר של 600 800 שח
המוכר אמר לי שאין שכדאי שאחליט מהר כי " אין לו זמן אלי " ליד בת זוגתי ואנשים אחרים בחנות , כמובן שאמרתי תודה לטמבל ! ונסעתי לאייבורי לקנות את הפריטים ( מקלדת ועכבר במחיר של 670 שח. חברה אין מה לעשות אני יודע שאייבורי לא מושלמים אבל אם רוצים שירות טוב ואחריות לאורך זמן אייבורי מנצחים בגדול ! למען הסר ספק אני משאיר את הפרטים האישיים שלי בתקווה לקבל תגובה הולמת
עלבון סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה