החזרת מוצר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 08 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר מסוג סמארט פון LG G2
בעלות 2800 ש"ח לפני שבוע והמכשיר אינו לשביעות רצוני הוא קשה לתפעול ,מסורבל, מקשה על עבודתי והמיילים שנשלחים ממנו ללקוחות אינם מסודרים .
התקשרתי לשאול האם ניתן לבטל את העסקה והנציגה שמכרה טענה שלא ניתן והנושא בדוק מול מנהל המכירות מנהל המעבדה ועו"ד של החברה מאחר והדלקתי את המכשיר והוא חובר כבר לחשמל ,
אני מציין כי שאלתי לפני שרכשתי האם יש מכשיר דולק שניתן לראות אותו עובד ונאמר לי שלא פותחים ,
אציין והוסיף כי רכשתי את המכשיר מהיבואן עצמו על מנת לא להגיע לסיטואציות אלו ואכן לצערי הגעתי ,
מה עליי לעשות ?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|