פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר מסוג סמארט פון LG G2
בעלות 2800 ש"ח לפני שבוע והמכשיר אינו לשביעות רצוני הוא קשה לתפעול ,מסורבל, מקשה על עבודתי והמיילים שנשלחים ממנו ללקוחות אינם מסודרים .
התקשרתי לשאול האם ניתן לבטל את העסקה והנציגה שמכרה טענה שלא ניתן והנושא בדוק מול מנהל המכירות מנהל המעבדה ועו"ד של החברה מאחר והדלקתי את המכשיר והוא חובר כבר לחשמל ,
אני מציין כי שאלתי לפני שרכשתי האם יש מכשיר דולק שניתן לראות אותו עובד ונאמר לי שלא פותחים ,
אציין והוסיף כי רכשתי את המכשיר מהיבואן עצמו על מנת לא להגיע לסיטואציות אלו ואכן לצערי הגעתי ,
מה עליי לעשות ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה