פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות שיקרית! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוסף ספיר 6 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
אציין תחילה שקניתי מכשיר עם אחריות יבואן רשמי לשנתיים עליה הוספתי קרוב ל400 ש"ח עקב כך שאמרו שרק זה מכסה ויעזור לי במידת הצורך ובגלל שזה פעם ראשונה שקניתי סמארטפון החלטתי ללכת "על בטוח" .
שקיבלתי את הטלפון( לפני חצי שנה) הטאצ' לא עבד לי תמיד כראוי דבר שלצערי לא ייחסתי אליו חשיבות וחשבתי שזה יעבור דבר שיעלה לי "ביוקר" בהמשך.
בתאריך המצויין נפל לי מכשיר הטלפון מהכיס, לא נפילה רצינית אלא נפילה רגילה שיכולה לקרות לכל אדם ולא בעוצמה או משהו דומה.
שהרמתי את המכשיר שמתי לב כי המסך קצת היבהב והיה מטושטש ( יש לציין שקניתי מגן זכוכית מאוד טוב שעלה יותר מ100 ש"ח בדיוק בגלל מקרים כאלו ) לאחר מכן כיביתי את המכשיר ושהגעתי הביתה והדלקתי אותו שוב ראיתי מעין חלק מושחר בצד המסך.
ביום ראשון ( זה קרה בחמישי בערב) הגעתי לחנות היבואן הרשמי בראשל"צ כדי לתקן את התקלה ואמרו לי שצריך לשלוח אותו למעבדה ראשית. שלחו את הפלאפון ולאחר יומיים התקשרו אליי ואמרו שיש שבר פנימי והעלות היא 650 ש"ח!! יש לציין שמחיר זה גבוה מאוד ביחס לשאר המקומות שמתקנים באיזור ה200- עד 300 ש"ח פחות . הבהרתי את זה לנציג שעזר לי והם אמרו שאם אעשה במקום אחר אני אאבד את האחריות יצרן שלי כך שיוצא שגם אני משלם להם 300 ש"ח יותר וגם מאבד אחריות ששילמתי עליה קרוב ל400 ש"ח. ביקשתי הנחה והורידו לי ל580 ש"ח שזה עדיין הרבה יותר ממה שיש במעבדות אחרות. אציין שדבר זה מקומם מאוד כי הרי תמיד דיברו על כמה אחריות רישמית זה חשוב ובעצם היא לא מועילה לכלום ואם אתה רוצה לחסוך עלויות אז "גוזרים עליך קופון" ממקום אחר של ההסרת אחריות. בעיניי זה תופעה של מונופול שהיא מאוד מכוערת ואני בתור לקוח ששילם ממיטב כספו ( כסטודנט) מאוד לא מרוצה ממנה. אשמח אם תוכלו לעזור לי למזער נזקים בנושא.
נ.ב אציין שהנציג שעזר לי באופן אישי ניסה כמיטב יכולתו לעזור והיה בסדר גמור אבל מן הסתם זה לא תלוי בו.
תודה מראש.
כספי סוג הנזק :
הוזלת עלויות כללית ומתן הנחה לבעלי אחריות יבואן רשמי. פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה