פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל- אין מענה! נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע הפקדתי lg g2 במוקד המרכזי של חברת רונלייט בבני ברק. התברר לי כי המאמץ שלי להגיע למוקד המרכזי אינו מועיל הואיל והמכשיר נשלח למעבדה השוכנת בשוהם. לאורך כל תקופת ההמתנה מקור המידע היחיד המעניק "סאטוס טיפול" הינו מוקד ארצי המגדיר: "בעבודה" "במשלוח". זמן המתנה ממוצע למענה המוקד הינו 15 דקות כאשר התקליט מודיע- מיקומך בתור 62!!!
ביקשתי לדבר עם מוקד בני ברק בטלפון או עם המעבדה בשוהם ונמסר לי שאין מענה טלפוני ובשוהם אין קבלת קהל. מצאתי עצמי שבוי של חברת רונלייט! נציג שדיבר איתי ביקש ממני "להתקדם!" כי לא באמת עניינה אותו פנייתי. השירות מחפיר והחברה מתייחסת ללקוחותיה כמובן מאליו.
בזבוז זמן סוג הנזק :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה