פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר שמסר לתיקון לא הוחזר אחרי חודש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש שלחתי מכשיר נקסוס 4 לתיקון מסך.המכשיר הגיע למעבדה בתאריך 20/3/2016 ואף קיבלתי הודעת SMS על כך.
מאותו יום ועד לרגע זה לא חזר המכשיר אלי. כל שיחה עם המוקד, לאחר המתנה ארוכה ביותר מסתיימת בהבטחה (כן, הבטחה) שהמכשיר ישלח מיד באותו היום ויגיע תוך יום יומיים לנקודת האיסןף בה נמסר.
עבר חודש!
המכשיר כמובן איננו.
לפני יומיים 18/4, ביקשתי לשוחח בעניין עם מנהל השירות. נמסר לי שיחזור אלי. לא חזר.

עברו עוד יומיים

היום, לאחר שדרשתי להמתין למנהל השירות ענה לי מנהל צוות (אני ביקשתי מנהל שירות). יצא המרצע מן השק.
המכשיר לא נשלח ואף לא היה אמור להישלח מכיוון שחסר חלק!!!
כל הזמן הזה הטעו אותי ולא אמרו שחסר חלק.
אז אם לדבר בשפה בוטה - שיקרו לי!!!
ובנוסף גבו ממני כסף על שירות שהם לא מסוגלים לתת!
ואותו אחמש טען שזה הנוהל! לא מידעים את הלקוח, ובמודע מבטיחים לו משהו בידיעה שזה לא יתקיים.





כספי סוג הנזק :
החזרת המכשיר וזיכוי מלא על סכום חוזה השירות השנתי פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה