פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב כף יד MIO P350 נושא התלונה:
טל דניאל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏20 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח" ספיר 6, ראשל"צ מערב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/4/07 רכשתי מחשב כף יד MIO P350 בחנות סקאל אשר בדיוטי פרי בשדה התעופה.
לאחר כחודש ימים, הכבל של המטען לרכב התחיל להתקלף והיום כבר התקלף הציפוי החיצוני השחור בהרבה קטעים. בהתחלה נאמר לי מחברת רונלייט דיגיטל (הנציגים) שאין בעיות, לבוא ולהחליף החלק הפגום.

כשהגעתי לשם למחרת, התמונה השתנתה. סירבו בתוקף להחליף לי את הכבל בטענה שהוא כבל ואינו חלק מן המכשיר. הדבר נראה לי, לכל הפחות, תמוה כי אם מכרו לי חלק פגום, חובתם להחליף אותו ולא כל כך משנה אם זה המחשב עצמו או הכבל שבא עימו.

דברתי גם עם מנהלת השירות של רונלייט, והם ממשיכים בסירובם. ניסיתי לפנות לחברה MIO בחו"ל, אך האתר שלהם מפנה אותי שוב לרונלייט, הנציגים בארץ.

האין גבול לאיוולת? הדבר המוזר לי ביותר הוא שהם מוכנים לקלקל את המוניטין שלהם על כבל בשווי כמה עשרות שקלים לכל היותר, בעיקר כשהם כל כך לא צודקים.

עליי לציין שיש בידי חשבונית ותעודת אחריות.
בהמון תודה מראש,
כספי סוג הנזק :
להחליף החלק הפגום ולהתנצל פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה