פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חזר מתיקון 'מת' לגמרי נושא התלונה:
לוי שני שמרית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול הגעתי לקבל את מכשיר המיאו 180 שלי שהיה ברשותכם זמן מה בשל ויכוח על שבר שנגרם בעת שהותו במעבדתכם. [שעבורו לא קיבלתי תגובה עד עצם היום הזה דרך אתרכם].
בטופס התיקון כתוב כי התוכנה נצרבה מחדש וכי המכשיר נמצא תקין.
עם קבלת המכשיר אמרה לי הבחורה בדלפק הקבלה כי יש להטעינו על מנת שיידלק.
המכשיר הוטען משך 24 שעות ואינו מגיב כלל.
מבחינתי רונלייט דיגיטל אחראית לשבר ולקלקול המכשיר.
המכשיר נמסר למעבדה במסגרת האחריות תקין [מלבד תקלת התוכנה שדווחה כי הוא מאפס את עצמו מחדש] וללא כל שבר ועל כך יש בידי הצהרה בשבועה של עד שנכח במקום ובדק את המכשיר עם מסירתו לתיקון.
במידה ולא ימצא פתרון הולם בהקדם, אגש לבית הדין על מנת שיפסוק דין צדק, זאת לאחר התייעצות עם עורך הדין שלי.
לטיפולכם הדחוף אודה,
בכבוד רב,
עלבון, בזבוז זמן ונסיעות. סוג הנזק :
החלפת המכשיר בחדש ותקין - ללא בעיות חומרה, תוכנה או שבר פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה