פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מכשיר לא תקין תיקון לקוי יחס משפיל נושא התלונה:
רוטמן חיים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אזור תעשיה חדש ראשל"צ כתובת:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום אני מצרף את מכתבי לרונלייט המציין את תלונתי לצערי רוב נציגי השירות כולל המנהלת אטר שמה מכירים את שמי שמופיע אצלם מספר רב של פעמים

לדאבוני רכשתי מכשיר A701 מיו לאחר נסיון רע עם המכשיר הקודם שלי מיו550 ממש התעללו בי בשרות במקום לפתור לי את בעית המכשיר

גם עם המכשיר החדש יש לי בעיות המכשיר היה במעבדה 10 ימים ויצא עם אותה תקלה

נאמר לי להגיע ישירות למעבדה ושם יטפלו במכשיר במקום דבר שלא כך היה .שלחתי את בני לקחו ממנו את המכשיר ושלחו אותו משם ללא פתרון ואמרו לו שהתיקון יקח כמה ימים

עכשיו המכשיר כבר מס ימים נוספים במעבדה ולא מסוגלים לתת לי פתרון

אף נציג שירות לא יודע מה השני מדבר או מבטיח המעבדה לא מכירה בדיברי נציגי השירות נציג שירות אחד ניתק לי את הטלפון בפני לאחר שאמר לי שהוא עומד לעשות כן וזאת לאחר שהתעקשתי לדבר עם מנהל

בשירות כזה גרוע עוד לא נתקלתי אני מבקש שמכתבי זה יגיע להנהלת החברה ולא לשירות

אם לא יגיע אני כבר אמצע את הדרך להגיע לשם

בכל מקרה אני שולח העתק מכתבי לרשות להגנת הצרכן בתוספת תלונה על חוסר המקצוענות והיחס המשפיל מצד שירות הלקוחות והמעבדה של כם ואני מקוה שהם ידעו לטפל בתלונה ואז אמשיך בדרכי בטיפול בשירות שלכם

תודה חיים

עלבון נזק כספי סוג הנזק :
אני מבקש שיחליפו לי את המכשיר בחדש והתנצלות על היחס המשפיל פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה