פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומתמשך נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוסף ספיר 6 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונת שירות

שלום רב! שמי יוליה פליישר ת.ז. 327380606 וברצוני להפנות את תשומת ליבכם בהשתלשלות האירועים שקרתה לי מולכם עקב שירות מתמשך יתר על המידה ושירות לקוי.
אני מסרתי את המחשב הנייד שלי לתיקון מדגם "אסוס" כאשר עדיין היה במסגרת האחריות ביום המסירה, להלן 5/5/2008. את המחשב הנייד מסרתי לחברת "אימפקט נטוורקס בע"מ" לאחר שהופנתי אליהם ע"י חברת "רונלייט דיגיטל בע"מ" כי החברה הינה עובדת עימם והיא הינה מעבדת השירות שלה. בחברה שלה מסרתי את המחשב, נאמר לי בפירוש, שהתיקון ייקח עד חודשיים כיוון שהמחשב נקנה בחו"ל והוא בעל אחריות בינלאומית ואין להם כאן את החלקים שלו ולכן ישנו צורך להזמין חלקים מחו"ל.
לאחר שעברו חודשיים ואף אחד משתי החברות לא יצר עימי שום קשר לעדכן אותי מה קורה עם המחשב, יצרתי קשר עם חברת "אימפקט נטוורקס בע"מ" ושם נאמר לי שההזמנה שלי לא הועברה כלל ע"י "רונלייט דיגיטל בע"מ" ושכבה ללא כל התייחסות חודשיים שלמים. הייתי המומה מהתשובה הנ"ל ודרשתי שיעשו את כל מה שדרוש על מנת לתקן לי את המחשב ולקחת אחריות על המחדל הנ"ל ולי בתור לקוחה לא מעניין מי האשמה משתי החברות. כל חברה זורקת אותי לחברה השנייה בטענה שהאחרת אשמה וצריכה לטפל בי.
חשוב להדגיש, שניסיתי ליצור קשר עם חברת "רונלייט דיגיטל בע"מ" 5 פעמים וכל פעם הבטחיו לי שמנהל שירות לקוחות יחזור אליי אך אף אחד לא ניסה ליצור עימי קשר כלל, כלומר הובטחו לי הבטחות שווא על מנת להוריד אותי מהקו ולאף אחד לא היה בעצם איכפת מהבעיה שלי. כאשר שוחחתי עם נציג "רונלייט דיגיטל בע"מ" בפעם המי יודע כמה, הוא בשיא חוצפתו אמר לי שאני לא הלקוחה שלהם והוא אינו יכול כלל לעזור לי ושאני אפנה לחברה השנייה. זאת פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה שאינני יכולה לסבול אותה.
לאחר שסוף סוף העבירו את ההזמנה שלי ואמרו לי שהמחשב יהיה מוכן תוך חודש ימים, הסתבר, שהיה מחדל נוסף, כאשר הוזמנו חלקים שאינם תואמים כלל למחשב הנייד שלי. בפעם הראשונה הוזמנה מקלדת לא נכונה, בפעם השנייה הוזמן כונן לא נכון. כאשר כבר הגיעו החלקים התואמים, הסתבר שהזמינו מכסים לא תואמים לדגם שלי וגם הצבע היה לא מתאים, בנוסף לא הוזמנו מסילות לכונן האופטי כיוון שמלכתחילה נשלחו לתיקון עם הכונן המקורי ולא כך היה אמור להיות כפי שנאמר לי. ההשתלשלות של האירועים הנ"ל אינה מקובלת עלי כלל, ואני רואה בזה זלזול מוחלט בי כאדם וכלקוחה שכל רצונה היה לקבל מחשב תקין לאחר תקופה שהובטחה לי.
המצב כיום הוא, שאני נמצאת בתחילת אוקטובר, ללא המחשב, לאחר שעברו כבר 5 חודשים לאחר מסירתו ואינני רואה את הסוף לפרשה. נאמר לי ע"י חברת "אימפקט נטוורקס בע"מ" שעליי לחכות עד לאחר החגים כיוון שאף אחד כרגע לא עובד ואף אחד לא יוכל לעזור לי.
חשוב מאוד לציין, שכאשר מסרתי את המחשב שלי לתיקון, הדגשתי מספר פעמים בעת מסירתו, שהמחשב זהו כלי העבודה שלי וכל יום שאינני נמצאת איתו אני מאבדת עבודה ואינני יכולה לתפקד באופן מלא בעבודתי בלעדיו.
אני מצפה לתשובה מיידית מכם וכמובן שאני לא אהיה מוכנה להיות רגועה ללא פיצוי הולם עקב המקרה הנ"ל, עקב אובדן עבודה, עוגמת הנפש, השירות המזלזל והלקוי שקיבלתי משתי החברות יחדיו והרבה מאוד שיחות שביצעתי לשתי החברות יחדיו שעלו לי לא מעט כסף לאורך כל התקופה המוזכרת לעיל.

עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה