פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נייד חדש שנרכש דרך וואלה שופס - ייבואן רונלייט הגיע עם שריטות!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.9.08 הזמנתי מחשב נייד דרך אתר האינטרנט של וואלה שופס של חברת אסוס מדגם
A8JR

הזמנה מספר 1479954

המחשב הגיע לבסוף לאחר המתנה ארוז באריזה סגורה ואטומה. עם פתיחת המחשב הנייד התגלו מספר שריטות במרכז המחשב הנייד וכן מספר שריטות בחלק העליון של המחשב. חוץ מזה, כל שאר הפרטים הגיעו במצב תקין לחלוטין.

פניתי מספר פעמים באי מיילים לחברת וואלה שופס אולם התעלמו לצערי הרב מכל האי מיילים ששלחתי בעניין.

בתאריך 5.10 ח"ז יצרה עימי קשר גברת מזל משירות הלקוחות של חברת 4H
וניסתה לברר במה המדובר. לאחר שהסברתי לה את השתלשלות העניינים טענה שהם מקבלים ככה את המחשבים מהייבואן רון לייט ושישנה סבירות גבוהה שמדובר בפגם שהגיע ככה. נתבקשתי לבסוף למסור את המחשב הנייד באחד מסניפי החברה בחיפה לצורך בדיקה פנימית שלהם. גברת מזל דרשה שאמסור את המחשב יחד עם הארגז שבו קיבלתי את המחשב. יצרתי שוב קשר עם מוקד השירות של החברה ודיברתי עם אחת מנציגות השירות. הסברתי שזרקתי בתום לב את הארגז עם קבלת המחשב הנייד וכל שאר האביזרים שהתקבלו נמצאים אצלי, כולל כל המסמכים ותעודות המשלוח. הנ"ל טענה שאין שום בעייה שאין באפשרותי את הקרטון וביקשה לבדוק שוב את העניין. לאחר המתנה על הקו שינתה את גרסתה ואמרה שלצערה אין מה לעשות ומאחר וזרקתי את הקרטון שבו קיבלתי את המחשב אין באפשרותכם לעשות דבר.

מקוממת ביותר העובדה קלות הזלזול בלקוחות אשר שילמו ממיטב כספם כמוני ולא אמורים לקבל מחשב חדש באריזה עם שריטות ולא מעט שריטות! מדובר בחוצפה ובזלזול שלא נברא כמותו ואין בכוונתי לעבור לסדר היום על העניין הנ"ל. עם כל הכבוד ומשמעות הדבר כאן שילמתי ולא מעט על מחשב נייד חדש! אם הייתי רוצה לרכוש מחשב משומש ושרוט האמינו לי שהייתי יודע היכן לעשות זאת אולם לא כך הדבר כאן.

הקטנוניות והקטרנות של חברת 4H הינה מקוממת וחסרת כל פרופורציות. מדוע הדרישה הקרטון שבו סיפקתם את המוצר? מדוע העקשנות הבלתי נתפסת הנ"ל?

לאור האמור לעיל ברצוני להבהיר לכם חד משמעית שאין בכוונתי לעבור לסדר היום עד אשר לא יוחלף לי הנ"ל ואקבל מחשב נייד שעליו שילמתי במיטב כספי לא מעט כסף וללא שריטות.

באם לא יוחלף הנ"ל בכוונתי לפנות לאמון הציבור, למדורי הצרכנות בעיתונות ולכל גורם אשר אמצא לנכון עד אשר ייעשה צדק בעניין.

מיותר לציין בריש גלי שחברת רון לייט עוברת על החוק של הממונה להגנת הצרכן שמחייב אותה להחליף את המוצר בלי שום קשר למצב האריזה או אם האריזה ברשותי או לא! זה החוק בעניין ולפיכך עליכם להחליף לי את המחשב לחדש!

יש לציין שכל פניותי למייל של וואלה שופס גם מספר ימים לאחר קבלת המחשב וגם אי מיילים ששלחתי גם שבוע ושבועיים אחרי לא נענו על ידי וואלה שופס, וגם לא יצרו איתי שום קשר טלפוני.

בתאריך 12.10 יצר איתי קשר שוב מר האני, מנהל שירות הלקוחות של חברת 4H
אמר שאין באפשרותו לעשות דבר ושהוא בדק עם היצרן את הסדרה ושאין פה פגמים ובחוצפתו עוד הפנה אותי שוב לחברת וואלה שופס כי הוא לא יכול לתת לי שום פתרון. הצעתי לו אפילו לשלם דמי ביטול אולם הנ"ל גם סירב ולא נתן לי שום מענה או פתרון כלשהוא ואמר לי "תתמודד".

בתאריך 19.10 יצר איתי קשר מר אורי מחברת רון לייט וכן מנהל המוצר בשיחת ועידה שניהלנו. לפי ההסברים שקיבלתי ממנו האריזות נפתחות כשהם מקבלים אותם! כלומר לטענתו יש סיכוי שבזמן התקנת ה WINDOWS וכן המקלדת בעברית המחשב "ספג" את השריטות עצמם, כלומר השריטות נגרמו באשמת רון לייט.

מר אורי מסרב להחליף מחשב חדש בטענה שהפעלתי את המחשב וגם זרקתי את האריזה. אין קשר בין זריקת האריזה שכן החלפת מוצר פגום לא מותנית בקיום האריזה ובין אם הצרכן שמר על האריזה או לא לפי הממונה על הגנת הצרכן.
בנוסף הציע לי לשלוח אליי את איש המכירות של הצפון על מנת שיסתכל במחשב ויקח אותו. אני שולל בתוקף את האופצייה של לקיחת המחשב שכן אני לא יודע איזה נזק יכול להגרם לו על ידכם גם אם תחליפו את הפאנל.

אני דורש לקבל מחשב חדש! קניתי מחשב חדש, לא סוג ב' ולא משומש! אני לא רוצה שום שריטות במחשב שקניתי! עבדו עליי בעיניים!!!
בזבוז זמן, טרטור סוג הנזק :
להחליף במיידית את המחשב למחשב נייד חדש! פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה