מכשיר חדש ותקול< |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
ספיר יוסף 6 ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי ב 7/10 מכשיר GPS מדגם m520 בבאג דיוטי פרי. לאחר שבוע חזרתי לארץ ורציתי להשתמש במכשיר, אך מסתבר שהעריסה לרכב הייתה תקולה. לאחר דין ודברים עם באג, הוחלפה העריסה. לאחר מס' ימי שימוש ראיתי שהמכשיר פשוט קופא ונתקע גם ללא שימוש (כשהוא דלוק ובטעינה), הבלוטות' במכשיר מתנתק ומתחבר לסירוגין. מסרתי את המכשיר לתיקון בחב' רונלייט, ונמסר שיטופל עד 10 ימי עבודה. רק לאחר שבועיים, כשהתקשרתי מיוזמתי, נמסר לי שהמכשיר חזר ו"תוקן". הלכתי סניף השירות, ומול המוכרן הראיתי לו שהתקלות חוזרות על עצמן. היום, לאחר שיחות עם שירות הלקוחות של רונלייט - הם טוענים שאינם יכולים לעזור. עלה מולי תומך, שכלל לא היה מרוכז בשיחה איתי. אני עם מכשיר GPS והוא אומר לי להיכנס ל'התחל' או אומר דברים אחרים ממה שהסברתי לו. טען שאין לו אף תומך בכיר או מנהל. כיום 25/11 - חודש וחצי עם המכשיר ופשוט הוא יותר בתיקונים מאשר בשימוש.
|
זלזול בלקוח |
סוג הנזק : |
החלפת מכשיר. אין לי בעיה גם להוסיף כסף, העיקר לא מעוניין במכשיר הזה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|