פרטי התלונה

תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן טיפול ארוך מההתחייבות נושא התלונה:
אברמוביץ שילה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏06 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הבנאי 38 חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיניתי מחשב נייד מרונלייט עם אחריות לשנתיים למחשב היו מספר בעיות של מסך שנכבה ומקשים שמפסיקים לעבוד
שלחתי את המחשב לתיקון בחברת סרב פרו כפי שהונחתי ע"י רונלייט, ונאמר שהם מתחייבים (בטלפון ובאתר האינטרנט) להחזיר אותו בפחות מ9 ימי עבודה , מסרתי את המחשב ב24 לאוקטובר ונכון להיום לא הוחזר (10 ימי עבודה) .
במשך כל הזמן לא נמסר לי מידע רציני לגבי המחשב ובעיותיו למרות טלפונים רבים לחברה.
זאת ועוד שכשפניתי לפני זאת למעבדה פרטית קיבלתי מידע אינפורמטיבי ב15 דקות והבטחה לזמן טיפול של יום בודד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי וסיום התיקון פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה