פרטי התלונה

תלונות קניון גבעתיים

תלונות קניונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארנק (שנקנה בקרפיסה בקניון גבעתיים) בצבע זהב -נחושת שצבעו ירד - נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי בחנות תיקים בשם קרפיסה בקניון גבעתיים, ארנק לאישה בצבע זהב-נחושת כמתנה ליום ההולדת של חברה.
לאחר כמה חודשים חברתי הופתעה לגלות כי צבע הנחושת של הארנק נשחק.
בשיחה שלי עם חברה אחרת, גילית כי ארנק זהה שהיא רכשה באותה חנות - גם בו נשחק וירד הצבע.

ביום שישי האחרון 31.8.07 ניגשתי לחנות ע"מ להתלונן, מנהלת החנות אשר התנהגה בצורה לא אדיבה ותוקפנית לא הייתה מוכנה לשמוע אותי, היא סירבה בכל תוקף להחליף את המוצר הפגום,
כל זאת בניגוד להתנהגותה כאשר רכשתי את המוצר, אז היא ידעה להתייחס בצורה שונה לחלוטין.

לא ייתכן כי מוצר שעלותו 200 ש"ח שנרכש בחנות המציגה עצמה כיוקרתית אשר מוכרת מוצרים המיובאים מאיטליה, לא תיקח אחריות ותחליף מוצרים פגומים שהיא מוכרת ללקוחותיה.
בנוסף אין לי ספק כי ישנם לקוחות נוספים שנתקלו במוצרים פגומים מאיכות ירודה ובחרו לא להתלונן על כך.




כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום / זיכוי פתרון נדרש :

קניון גבעתיים שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זרביב, מנהלת שיו שם ותפקיד:
כהנהלת הקניון אין אנו אחראים על טיב ואיכות המוצרים. עם זאת, קרפיזה זו רשת איטלקית ידועה מאד בעלת שם בין לאומי.
תגובה:
עליכם להעביר את התלונה ישירות למחלקת שירות הלקוחות של הרשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה