פרטי התלונה

תלונות קניון גבעתיים

תלונות קניונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הוגן, מזלזל ומעליב בחניון גבעתיים (בפרט לתושבים שהינם צרכנים קבועים ). נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעיית תמחור החנייה בקניון גבעתיים והיחס המחפיר מצד האחראים שעונים באינטרקום לשומרים ולמבקרים , העכוב הרב והזלזול מצדם.
הקניון מפרסם חנייה חינם מ-20:00 לתושבי גבעתיים אולם הוא אינו מפרסם אופן תמחור החנייה בזמנים שלפני 20:00 . אם אתה תושב והגעת שעה
או חצי שעה לפני כן התשלום הוא (על הזמן לפני כן) 2 שקלים לכל רבע שעה.
באופן אבסורדי אם הגעת ב18:25 לדוגמא עד 20:25 אינך משלם כמו אנשים שאינם תושבים רק עבור חצי שעה - 4 שקלים (מעבר לשעה וחצי חינם ) אלא עבור הזמן לפני 20:00 בתמחור של 2 שקל לרבע שעה (סה"כ 8 שקלים).

אתמול, 5.3.09 בערב עכבו אותי 20 דקות לברור תשלום, השומרת היתה בסדר וניסתה לזרז אולם האחראית שענתה לה באנטרקום דברה בזלזול ואמרה, אז מה אם היא ממהרת...והתעקשה לחייבני לפי שיטת חיוב זאת, כאשר כאמור, עכבה אותי 20 דקות לברור.
ברצוני לציין בנוסף שהתשלום נגבה ממני במזומן! כאשר האחראית הורתה לשומרת לקחת ממני (במקרה של אתמול) 6 שקלים, כמובן , ללא כל קבלה או חשבונית.
לדעתי בסה"כ, שערוריה ויחס מחפיר, למי פונים?.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קניון גבעתיים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה