פרטי התלונה

תלונות קניון גבעתיים

תלונות קניונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום, 13.2.11 בשעה 18:15 עמדתי לצאת עם 3 בנותי מקניון גבעתיים. ברשותי היה כרטיס חניה, ובעודי מתעסקת איתו ניסו הבנות שלי לעזור ולחצו על כפתור ה'עזרה' אשר מצלצל כנראה אצל המאבטחים או אנשי החניה. המאבטח ביקש להפסיק ללחוץ על הכפתור. באותו הרגע לא ידעתי שבנותי לחצו על הכפתור ואמרתי לו שלא לחצנו (הבנות כל כך נבהלו ממנו שרק באוטו הן הודו שהן אלו שלחצו). בתגובה קרא לי המאבטח ששמו טל בכינוי 'שקרנית'. אני עדיין רועדת מכעס. לא יתכן שאושפל כך על יד שלושת בנותי, אחרי יום 'כיף' בקניון, שבו בזבזתי זה עתה כ- 500 שקלים.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות בכתב ופיצוי פתרון נדרש :

קניון גבעתיים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה