פרטי התלונה

תלונות הראל בית השקעות

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע הוראה להעברת קופת גמל חשבון 1648461 ממסלול כללי למסלול שקלי נושא התלונה:
מגן בועז שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית נצבא המסגר 39 תל אביב קומה 11 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.10.08 נתתי הוראה טלפונית לנציגת הראל גמל להעברת קופת הגמל ממסלול כללי למסלול שקלי לאחר שהנציגה הסבירה לי שהקופה הפסידה 10 אחוז מערכה .
בתאריך 25.11.08 - לאחר בדיקת החשבון - נדהמתי לגלות שערך הקופה ירד בחדות
ב 12 אחז נוספים - סך הכל הפסידה 22 אחוז - וזאת מכיוון שההוראה הטלפונית הנ"ל לא בוצעה במועד שנדרש .
ההוראה בוצעה למעשה בתאריך 26.11.08 .
בתחילה טענה החברה שאין רישום של השיחה ...לאחר מספר פניות נמצא שיש רישום והחברה מצידה הציע פיצוי בסך 8039 שח ללא הסבר מפורט - מתוך סך כל ההפסד שנאמד ב 22 אחוז(סך הכל הפסדתי כ 22000 שח מתחילת 2008 )
לאחר שדרשתי לקבל הסברים על גובה הפיצוי קיבלתי מכתב עם הסברים לא סבירים : להערכתי גובה הפיצוי אמור להיות סביב 12000 שח מאחר והירידה בקופה במהלך 10 החודשים עד סוף ספטמבר 2008 הוא 9.2 אחוז
אני מבקש עזרת האתר על מנת לקבל הסברים מדוייקים איך הגיעו לגובה הפיצוי שנמוך ב 4 אחוזים לערך מהערכה שלי
אשמח אם יש לאתר אפשרות להפנות אותי לעזרה מקצועית בנידון
כספי סוג הנזק :
גילוי נאות של כל הנתונים הרלבנטיים לגובה הפיצוי המוצע פתרון נדרש :

הראל בית השקעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה