|
|
|
|
|
|
החלפת מזרון |
נושא התלונה: |
יום שלישי 06 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
היזמנתי מזרון ארופלקס מערוץ הקניות בסוף דצמבר 2008
לאחר שקיבלתי את המזרון ונכתב בו שאפשר לנסות אותו באם לא טוב אפשר להחזיר.
לאחר כמה ימים הרגשנו אני ובעלי שהמיזרון לא נוח ואנחנו קמים עם כאבי גב
קשים.התקשרתי לחברה דיברתי עם מימי ב28.12.08 והובטח לי שיחליפו לי מזרון בסביבות 6.01.09-8.01.09 בתוספת מחיר כמובן של3,100 לצערי
יש מצב מלחמה בדרום(שדרות) ואין קול ואין עונה שמתקשרים עונה אירנה מסניף אחר שהועברו להם השיחות משדרות,כבר כמה ימים היא שולחת מייל ואין תשובה,אני מאוד מבקשת לקבל את המזרון האחר מכיון שאין לי על מה לישון,תודה מראש בתקוה לתשובה
ליאורה סטריקובסקי ת.ז53919957
|
|
|
|
|
|
|
|
הראל בית השקעות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|