פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת גוליבר מבטלת חד צדדית הזמנת נופש כשזה לא משתלם לה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' הירקון 90 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, תלונתי דחופה ביותר מכיוון שהיא עוסקת בנופש שרכשתי והוא יוצא אאל הפועל בעוד 21 יום והחברה ממנה רכשתי את הנופש מתנערת ממהזמנה.
אנא, עזרו לי.
בתאריך 30/06 רכשנו סופ"ש במלון מג'יק פאלס מיום 27/07/06 עד יום 30/07/06 בסכום 3,380 ש"ח באמצעות "גוליבר ענק התיירות באינטרנט". סכום זה נקבע ל-2 מבוגרים, 2 ילדים ותינוק אחד לאחר ששוכנענו על ידי גב' ליאורה לשדרג חדר רגיל לחדר פנורמי ("על מנת שלול התינוק ייכנס בנוחות", כך הוסבר לנו. העסקה נרקמה טלפונית מול נציגה בשם יואלה ומכיוון שאין ברשותנו כרטיס אשראי, סוכם כי יינתנו פרטי כרטיס האשראי של חמותי ולמחרת תבוצע העברה בנקאית לידי "גוליבר". קיבלנו באמצעות פקס, אישור מהחברה המאמת את פרטי ההזמנה, הכוללמס' הזמנה, תאריכים,שם מלון, כתובת המלון,תאריך פתיחת ההזמנה,סוג חדר, הרכב החדר ( 2מבוגרים, 2 ילדים + 1 תינוק), סוג החדר: פנורמה, ומחיר כולל מע"מ 3,380 ש"ח. עוד צוינו פרטי המשלם (אמו של בעלי שניאותה לתת את מספר כרטיס האשראי לבטחון)ופרטי התשלום. בסוף ההזמנה צוין מחיר סופי ללקוח והוא 3,380 ש"ח. בהערות הכלליות בתחתית הדף מצוין כי בעלי מבקש כי הנציגה גב' יואלה תיצור עימו קשר על מנת לספק לה פרטי חשבון בנק של חברת התיירות וכך לבצע תשלום במזומן באמצעות העברה בנקאית.
השמחה על הזמנת הנופש לא ארכה זמן רב כי ביום 03/07/06 גב' יואלה יצרה קשר עם בעלי והודיעה לו כי חלה טעות ואין באפשרותם לספק את הנופש במחיר עליו סוכם וכי עלינו להוסיף כ-900 ש"ח לרכישת הנופש אותו רצינו. במהלך השיחה היא ניסתה לשכנע את בעלי לבטל את העסקה אך הוא לא היה מוכן בתואנה כי נחתמה העסקה ואילו אנחנו היינו מבטלים, מן הסתם היינו צריכים לשלם דמי ביטול. השיחה נותרה ללא מתן פתרון לבעיה והועברה לדרג גבוה יותר בחברה, להלן גב' ליאור. גב' ליאור (הוצגה כמנהלת) הודיעה לי אישית אתמול 05/07/06 כי החברה מבטלת את ההזמנה ואני התעקשתי שתשלח פקס ובו היא מציינת את הסיבה לביטול. גב' ליאור פיקססה כי הסיבה לביטול היא "וזאת עקב כך שלא אישרתם את ההזמנה". אני מאוד כעסתי ונעלבתי כי האמת היא שאנו כן מאשרים את ההזמנה, אבל רק את ההזמנה שסוכם עליה ולא את החדשה. ובכן, טרם קיבלנו תשובה. בינתיים מועד הנופש מתקרב וגב' ליאור טוענת כי דבריה מגובים על ידי מנכ"ל החברה מר צביקה קרפל. גב' ליאור הבהירה לנו כי בתאריך 27/07/06 לא תהא הזמנה על שמנו במלון. מבחינתו ההזמנה קיימת. מדוע הם חוזרים בהם לאחר ביצוע עסקה? אנו רק רוצים לקבל את מה שקנינו בהסכמה דו צדדית.
כספי סוג הנזק :
לאשר ההזמנה כפי שסוכמה פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה