פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של 7 שעות בטיסה נושא התלונה:
‏שבת ‏08 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני ובן זוגי רכשנו דרך "גוליבר" חבילה לרודוס בן התאריכים 4-8/10 למלון "שרתון".
כאשר נחתנו ביעד חיכו לנו נציגים מקשרי תעופה שלדברים הם אלה שדואגים לנו, בתאריך ה8/9/16 דיברו על כל שאולי תהיה שביתה בנמלי התעופה ביוון, הנציג של קשרי תעופה כריסטוף אמר לי להתקשר אליו בשעה 18:00 ויעדכן אותי על כך אציין כי לא נשלחו sms ואף אחד לא יצר איתנו קשר!
התקשרתי לכריסטוף והוא אמר שיש שביתה ונקח עוד לילה במלון על חשבוננו רק כדי לסדר את האוזן 115 יורו שאני צריכה לשלם כי אני מוחזקת ברודוס של נדבר על ימי עבודה (חבר של לוחם אש) שהפסדנו.
כריסטוף מאותו הרגע התחיל לסנן אותנו בעוד אנו רואים ששאר האנשים שסגרו דרך "ארקייע" והשטיח המעופף" דואגים להם מתקשרים אליהם ועוזרים להם ואנחנו? זרוקים!
לאחר שעה שוב משמועות שמענו שאין שביתה והטיסה יוצאת לאחר עיכוב שידענו עליו כבר בשעה 00:45.
חזרנו למלון לשעת האיסוף והופ אין טיסה, התקשרתי לאבי שדיבר אליי בצורה מזלזלת אציין שהתקשרתי אליו בוכה שיעזור לנו ויגיד לי מתי חוזרים ארצה התשובה שלו הייתה "בחייאת ראבק מה את רוצה מהחיים שלי".
התקשרתי לטלפון חירום של קשרי תעופה ענתה לי בחורה שסירבה להזדהות התחילה לצרוח עליי וביקשה ממני לחפש את גוליבר שיענו על שאלות בנוגע לטיסה "ושאחפש את החברים שלי".
בסוף אחרי מאמצים הצלחנו לגרד את זה שהטיסה נדחתה ל7:00 בבוקר.
1- זרוקים ברודוס ללא מקום לינה
2-אף אחד לא עדכן אותנו בעיכוב
3- זלזלו בנו בצורה שבחיים לא נתקלתי בה.
ארצה להביא בפניכם כמה סעיפים:
באילו מקרים זכאי נוסע לפיצוי בגין איחור בטיסה, ואיזה פיצוי?
איחור של עד שעתיים
נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של מעל שעתיים, זכאי לקבל ללא תשלום ממפעיל הטיסה מזון, משקאות ושירותי תקשורת.
איחור של בין 5 שעות ל-8 שעות
במידה והטיסה המריאה באיחור של בין 5 ל-8 שעות מהמועד שנקבע, זכאי לקבל הנוסע, בנוסף לפיצויים שהוא זכאי לקבל במקרה של איחור של שעתיים, גם את התמורה המלאה של כרטיס הטיסה או כרטיס חלופי. במידה והוצע לנוסע כרטיס לטיסה חלופית שאמורה להמריא ביום שלמחרת והנוסע בחר לקבל את הכרטיס, הוא זכאי לקבל גם שירותי לינה והסעה.
מיותר לציין שלא קיבלנו רבע מהדברים!
בשורה התחתונה לא התקיימה שביתה וגם אם הייתה מתקיימת יש לנו זכויות בתור נוסעים.
אוסיף כי כל השיחות שלי עם הסוכנים וכו' הוקלטו, אבקש את עזרכתם בנושא על מנת לסיים את הנושא הזה על הצד הטוב ביותר ולהגיע לעמק השווה התייעצתי עם עו"ד אך עדיין לא הפעלתי דבר מכיוון שאני רוצה לפתור דברים בדרכי נועם ולקבל פיצוי ראוי על העוגמת נפש על החוסר שינה ומזון ועל הפסד יום העבודה.
פרטים להתקשרות: מעיין ציון 0545353170
מס' הזמנה:3576791011

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה