פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בהזמנה ובתלונה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
טענתי היא כלפי חברת "גוליבר תיירות ונופש".
לפני פנייתי אליכם בעלי ניסה להתלונן טלפונית מול חב' גוליבר ואף נציג לא חזר אליו עם תשובה. שלחתי תלונה כתובה דרך האתר של חב' גוליבר, אך גם אני לא זכיתי לתגובה כלשהי. כעת אני פונה אליכם בתקווה שפנייתי תענה.
להלן פנייתי, מילה במילה, כפי שנשלחה בכתב לחב' גוליבר:
"שלום רב,
אנו לקוחות ותיקים שלכם, תוכלו לבדוק זאת ע"פ שמותינו ולראות את מס' ההזמנות דרככם הן לחו"ל והן לארץ בשנים האחרונות.
אנחנו תושבי הצפון (ק.חיים) והזמנו דרככם לנו ולבננו
בן שמונת החודשים "חופשה" (=בריחה מהאש החיה) במלון הוד בים המלח.
קיבלנו אישור להזמנתנו ונסענו יום קודם למרכז עם ציוד למס' ימים.
למחרת, הודעתם לנו שהזמנתנו בוטלה והאשמתם את המלון שלא עדכן שהתפוסה מלאה. התקשרנו למלון והם מצידם האשימו אתכם בחזרה וטענו שמזה שלושה ימים המלון מלא עד אפס מקום ואתם מודעים לכך. נתקענו במרכז, כמו פליטים,עם תינוק, עם ציוד, עצבניים ומיואשים.
הבטיחו לנו שמנהלת מחלקת הזמנות תחזור אלינו ועד היום זה לא קרה.
אני מבקשת בפעם האחרונה איזשהו הסבר, התנצלות, כל דבר שיגרום לנו להתחרט ולהמשיך להזמין דרככם בעתיד. בתור הורים לתינוק שמנסים לברוח מהאימה ולשלם על כך מחיר מלא ממש לא מעניין אותנו מי לא עדכן את מי. ההזמנה נעשתה דרככם - טפלו בה בבגרות. בטח ובטח במצב הנוכחי.
נשמח לשמוע מכם,
שרית וצביקה (ויהלי) ברוטמן,אשר יושבים בממ"ד ורועדים וקצת מאוכזבים".
**************************************************************
עד כאן פנייתי. לא הייתי משקיעה אנרגיה רבה כ"כ, אילולא היה מדובר במצב באמת באמת לא נעים. הניצול הציני והאדישות למצבנו בתור אזרחים שנקלעו למלחמה פשוט מבייש. אשמח אם תוכלו לעזור לי או לפחות להפנות אותי לגוף שיוכל לטפל בתלונתי. אני בטוחה, לצערי, שאני אחת מני רבים שסבלה מיחס מזלזל/מנצל/חוסר יחס בזמן זה.

תודה רבה מראש,
שרית ברוטמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות, יחס כלשהו לפניותינו, הפסקת הזלזול וההתעלמ פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה