פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שקרי ושגוי שאתר מפרסם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
www.gulliver.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.(זה המכתב שכתבתי לחברה)

במהלך חודש ימים אני בודקת כל יום באתר שלכם את המידע על השייט לתורכיה בתאריך 03.08.06. כל הזמן מופיע אותו מידע שהמחיר 249$ לאדם לשייט באונה מג'יק 1 לתקופה מ-03.08.06-06.08.06.

לא פעם אחד במהלך החודש הזה אני התקשרתי לחברה שלכם וכל פעם אמרו לי תשאירי לנו פרטים והנציג יחזור (לא היה ולא נברא). היום אני עוד הפעם התקשרתי בבוקר ונאמר לי עוד הפעם תשאירי פרטים ונחזור אליך. לאחר שחיקיתי עד 13.00 וראיתי שאף אחד לא מתקשר (כשהובטח) התקשרתי, למזלי ענה בחור בשם אסי והופתעתי לשמוע שהמחיר הוא לא קיים בכלל . הוא אמר שהוא רואה את המחירים ושאני לא רואה נכון. כאשר שאלתי אותו למה לא מעדכנים את האתר, כי אנשים בונים על המידע הקיים ואפילו המחשב נותן לי להזמין את הדיל ומאשר לי את המחיר, על זה אסי ענה "אז מה"," אז התקשרו עליך נציגים אחר כך ויגידו שאין מקום בקומה זו ופשוט יעבור את הזמנה לקומה אחרת והמחיר תגדל בהתאם".

אני מאוד מאוכזבת מצורת הדיבור שלו ושל אחרים , על היחס על הלקוח, על חוסר אחריות של החברה לעדכן את האתר שלכם.אתם מתאים אנשים ולא נותנים שירות הולם.



נכון להיום אני דורשת מכם מכירת כרטיסים למשפחתי במחיר שאני רואה באתר (הדפסתי את כל החומר) : אוניה. מאג'יק 1, קומה 4, פנימי (זוג +1), במחיר 747$.

במקרה ולא אפנה מיידית לצרכנות, עיתונות ובית משפט על המידע השגוי, ושקרי שאתר וחברה נותנים לכל הלקוחות.

עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה 3 כרטיסים במחיר של 249$ כפי שמופיע באתר ש פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה