פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת חבילת נופש שלא קיימת ושרות מתחת לכל ביקורת !!! לא להתעסק עם החברה הזו.חברה של רמאים !!!!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הירקון כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בתאריך ה-20 / 8 / 2006 , התקשרנו אני ובן זוגי לחברת גוליבר לשמוע על הצעות לנופשונים לתורכיה. נציג בשם עמית ענה לנו והציע לנו משהו שבאף חברה (לפני זה התקשרנו למספר חברות נוספות) (הדקה ה-90 ונופש ישיר) לא הציעו לנו. מאוד התפלנו לשמוע את דבריו . חופשה במלון 5 כוכבים הכל כלול , מלון שנחשב לאחד הטובים במזרח התיכון , ב- 574 דולר בלבד ל6 לילות !!! כמובן שהתלהבנו במיוחד מאחר שבדקה ה-90 אותו נופש הוצע ב- 1200 דולר !!! אז החלטנו לסגור. אמרנו לאותו נציג - עמית שמו , שאנחנו מבטלים כל דבר אחר ושמאוד חשוב לנו שהעסקה תהיה סגורה . והוא אמר שהוא יעשה משהו יוצא דופן , משהו שהחברה בדר"כ לא עושה ויברר לנו אם זה אכן סגור ויחזור !!! הנציג הרמאי חזר אלינו עם תשובה "בטלו הכל ,אין בעיה , הנופש שלכם סגור ואין שום בעיה". לאחר שהוא הבטיח זאת , אמרנו לו אוקיי תסגור לנו את הנופש המדובר, העברנו פרטי כרטיסי אשראי והנחנו שהכל סגור ומחרתיים אנחנו יוצאים לנופש המיוחל...
יום למחרת בשעה שאנחנו אורזים מזוודות (בשעה 13:30 אחה"צ), עמית אותו נציג , מתקשר אלינו וטוען שהמלון מלא ואין לנו מקום במלון. הוא הציע לנו אלטרנטיבות נוספות במחירים גבוהים הרבה יותר ובמלונות הרבה פחות טובים.
בקיצור - אנשים נחמדים , תקראו את התלונה שלי ועל תקנו בחברה הזו. כל פרסומת באתר שלהם לא שווה כלום. הם מוליכים אותך שולל ומרמים אותך ומאכזבים אנשים תמימים שבסה"כ רצו לצאת לחופשה!
אל תאמינו למה שהם מציעים!
אני מקווה שאקבל פיצוי כלשהו על העוגמת נפש . זה ממש מאכזב בסופו של דבר אחרי שלקחנו חופש מהעבודה, שבוע , לא לצאת לחופשה... ):
פיצוי כלשהו על העוגמת נפש. פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה