פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחצפות והתייחסות לא נאותה של אשת הקשר, והמנהלים הבכירים ללקוחות נושא התלונה:
מגן ליעד שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/9/06 התקשרתי לחברת הנסיעות גוליבר (www.gulliver.co.il) במטרה למצוא טיסה לאיטליה. המחירים באתר נראו זולים ומבטיחים יותר מבשאר אתרי התיירות ורק רציתי לברר סופית לגבי מחירים, תאריכים נוספים וגם לגבי השכרת רכב.

ענתה לי נציגת השירות שלהם, ששמה רות, שמהרגע הראשון ניסתה ללחוץ עלי לתת לה את מספר כרטיס האשראי שלי ולבצע את ההזמנה. מובן שקצת היססתי בתחילה כיוון שעוד לא הייתי בטוח לגבי המסלול, המחיר ורציתי לבדוק בעוד חברות. אולם היא לא הירפתה. אפילו כשביקשתי 5 דקות בשביל לשוחח עם השותף לטיול – היא ניסתה ללחוץ עלי בתירוץ שהיא צריכה כבר ללכת, וכשהגבתי שמקסימום אתקשר מחר – היא הסכימה להמתין 5 דקות – על הקו, איתי, בזמן שאני משוחח איתו, והיא ממשיכה ללחוץ עלי בטלפון לבצע רכישה.

תוך כדי השיחה אני מבחין שאותה טיסה שהיא הציעה לי, עולה אצלם באתר כ 30$ פחות. אני מעיר לה על כך, והיא עונה שלא אצליח להזמין את הטיסה הזו באינטרנט כיוון שהטיסה כבר מלאה, ולכן אפשר רק דרכה.

זה בניגוד לכתוב באתר:
"נציגי השרות ישמחו לסייע ללקוחות המעוניינים לבצע הזמנה ישירה באתר האינטרנט במחירים מופחתים. נציגי השרות גם ילוו אתכם לאורך תהליך ההזמנה וישמחו לענות לכם על כל שאלה שתתעורר. שרות זה ניתן חינם ואינו גורע מההנחה המיוחדת הניתנת למזמינים באינטרנט !"

בשלב זה כבר החלטתי שאנסה להזמין את הטיסה מהאתר, ומקסימום אם לא אצליח – אתקשר ואזמין טלפונית. בתגובה היא קראה לי בזעם "מתוסבך אחד!" וניתקה את השיחה.

עודני המום מהדרך בה היא התייחסה אלי, והיא התקשרה אלי שוב – "התחלנו ברגל שמאל" היא אומרת, "בוא נחזור קצת אחורה". אך כבר לא הסכמתי וסירבתי להזמין דרכה טיסה. אחרי שתי דקות היא מתקשרת שוב – הפעם כדי להציע לי מחיר הנמוך ב 5$ מהמחיר הקודם. עניתי לה שאני לא מתכנן להזמין את הטיסה דרכם ומצדי להזמין טיסה אחרת ממקום אחר אפילו במאה דולר יותר. "טוב, כל אחד ומה שמגיע לו..." היא הספיקה לענות בטרם ניתקתי לה בפנים



כשעה לאחר שליחת המייל הזה למשרדי גוליבר, לחברי ולבני המשפחה, קיבלתי טלפון זועם ממנכ"ל גוליבר שאמנם ציין כי הנושא בטיפול ובד בבד איים עלי בתקיפות ובצעקות בתביעה משפטית על הוצאת דיבה בגין מכתב זה. הוא טען שהוא קיבל שיחת טלפון אנונימית ממטלפן שסירב להזדהות שאמר לו שהמכתב מופץ ברשת בצירוף הכיתוב "לא לקנות מהם!". כמו כן, המטלפן כנראה איים שהוא יפרסם את המכתב באתר כלשהו. עם זאת, כפי שניתן לראות בבירור – אני מעולם לא עודדתי איש לחרם צרכנים אלא רק יידעתי על שארע לי וגם על כוונתי שלא לרכוש מהם מאום.

המנכ"ל, אגב, אפילו לא טרח להתנצל על התקרית.

למחרת, התקשר אלי סמנכ"ל החברה, הודיע לי כי הנושא בטיפול, ושאל אם ארצה בכל זאת להזמין מהם כרטיס טיסה, ואם לאו אזי שרותי מוצרים אחרים כלשהם. לאחר שעניתי בשלילה הוא ציין כי הוא מקווה שאזמין מהם בעתיד. עניתי שאשקול זאת והשיחה נסתיימה.

גם הוא, כמו המנכ"ל, לא ראה כנראה לנכון להתנצל על התקרית.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה