פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניהול כושל של הזמנת חופשה נושא התלונה:
פיין יונתן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הירקון 90, תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופשה באנטליה דרך אתר החברה ביום שישי ה-6.10.2006. הזנתי פרטי אשראי וקיבלתי מספר הזמנה. יום הטיסה - ה- 8.10.2006, לא קיבלתי אישור להזמנה אז התקשרתי לחברה - ובחורה בשם סנדי, הודיעה לי כי ההזמנה אושרה ושהכרטיסים מחכים בנתב"ג. בדרך לנמל התעופה מתקבל טלפון מסנדי והיא מודיעה שיש בעיה שאין כרטיסים - אמרנו לה כי אנחנו כבר בדרך לנתב"ג וביקשנו שידאגו לסדר לנו משהו חלופי. סנדי ציינה כי לא קיבלנו אישור לעסקה ולכן אין איך לסדר אותנו. במקום היא הציעה לנו לרכוש חבילות נופש יקרות בהרבה מהחבילה שאנחנו - דרשנו שהחברה תשלם את ההפרש על הטעות, אך היא סרבה. ביקשתי את המנהל, מר. רבין, והוא התעקש שהחברה לא אשמה בטעות - הוא גם ציין שמעולם לא אישרו לנו את הכרטיסים, ואמר שאנחנו מוזמנים לשלוח פקס תלונה ושיתבעו אותנו על הוצאת דיבה אם נספר על כך בעיתונות. חזרנו הביתה בבושת פנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הוצאות נסיעה לנתב"ג - פתרון במקום - כגון - הח פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה