|
|
|
|
|
|
חוסר במידע ואפשרות לביטול הזמנה |
נושא התלונה: |
יום שישי 20 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי אחה"צ הזמנתי נופש עבור הורי באתר גוליבר. חלק מתהליך ההזמנה כלל הזנת פרטי כרטיס אשראי. לאחר סיום ההזמנה קיבלנו הודעה שההזמנה נמצאת בסטטוס "בקשה" עד לאישור על ידי בית העסק, והודעה תתקבל בדואר אלקטרוני.
הנסיעה תוכננה ליום ראשון אחה"צ. לא קיבלנו תגובה כלשהי במהלך כל השבת בטלפון או באימייל, וחמור מכך:
* אין אפשרות לבטל את הבקשה*
הדבר גרם לכך שלא בוצעה הזמנה נוספת (למשל באתר אחר שפועל בשבת בשעות אחה"צ), מחשש לחיוב כפול, וכן שלא היה מידע לגבי ההזמנה עד שיחת טלפון ביום ראשון בבוקר. בסופו של דבר - לא התבצעה הנסיעה כי לא היו מקומות.
באתר לא פורסם שום אמצעי ליצירת קשר במהלך סוף השבוע.
חבל שחברות מפעילות ומעודדות שימוש באתרי אינטרנט אך פועלות עדיין בשיטת הנייר והעפרון...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גוליבר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|