פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ראשית רציתי לציין שאת רוב החופשות שלי ושל משפחתי אנו סוגרים בגוליבר.

בתאריך 23.10.08 יצרתי קשר עם סוכן נסיעות בשם אריאל מחברת גוליבר כמובן, וסגרתי חופשה זוגית באילת לתאריכים 23/24/25.10.08.
וכמו כן ישנתי לילה אחד במלון שהיה מזעזע ביותר עם תנאים על הפנים שלילה אחד בקושי העברנו בו וכמובן שלא אציין את שם המלון ומה הבעיות שהיו שם.
התקשרתי שוב על הבוקר לאריאל,סוכן הנסעיות, והסברתי לו מה עברתי באותו לילה ואני רוצה לעבור מלון.
הוא ניסה לחפש לי חדר פנוי במלון אחר ל2 לילות נוספים אך ללא הצלחה.
כמובן שנאלצנו לישון ב2 לילות הבאים אצל קרובי משפחה באילת.
שאלתי אם אפשר לקבל זיכוי על 2 לילות נוספים? והוא אמר לי שכן.
אחרי שיחה זו ניסיתי להתקשר לחברת גוליבר ולבקש שיזכו אותי, אך ענתה לי מישהי אחרת ואמרה: "אריאל זה שצריך לטפל לך בעיניין והוא יחזרו אלייך בשעה הקרובה."
חיכיתי 3 שעות ולא חזר.
התקשרתי שוב ואותה תשובה קיבלתי.
מאז התקשרתי כמה פעמים וכל פעם אני מקבלת תשובה זהה "אריאל יחזור אלייך מאוחר יותר"
לבסוף אחת העובדות החליטה להתייחס אליי ואמרה שאקבל זיכוי בכ.אשראי.
חיכיתי לכ.האשראי ו... אין שוב זיוכי.
התקשרתי שוב ואמרו לי שאראה את זה חיוב הבאה של כ.האשראי. ו.... שום זיכוי לא הופיע.
שוב התקשרתי לחברה וכמו תמיד "הוא יחזור אלייך מאוחר יותר".
בתחילת שבוע התקשרתי שוב וממש במקרה להפתעתי אריאל ענה לי. חשבתי שסוף סוף אקבל את כספי חזרה.
והתשובה שקיבלתי ממנו הייתי "אבדוק את זה בבוקר ואחזור אלייך."
ו... אתם יכולים לנחש שאף אחד לא חזר אליי.
חודשיים בדיוק אני מנסה להשיג את כספי חזרה כמו שהבטיחו ואין שום יחס.

לא מוגזם?
היה לי הרבה סבלנות, אבל היא נגמרת וכנראה שאתחיל לנקוט בצעדים אחרים קצת פחות נחמדים.
כספי ו סוג הנזק :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה