פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול טיסה. נושא התלונה:
פרץ תמר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הזמנתי מגוליבר טיסה לבנגקוק דרך חברת אירוסוויט. הייתי לקוחה וותיקה של גוליבר ותוך כדי ההזמנה שאלתי את הנציג שטיפל בי, מהם דמי הביטול אם אצטרך חלילה,לבטל את הטיסה.
הנציג אמר לי מפורשות שהם 150$.
הסכום נראה סביר בעיני והסכמתי. עלי לציין כי דמי הביטול היוו סוגיה קריטית כי ידעתי שהנסיעה עלולה להתבטל.
ואכן, לאחר שבוע מיום הכירטוס הייתי חייבת לבטל את הטיסה.
פניתי לסוכן אבל אז הוא שינה את סכום הביטול ל 200 אירו (!!)
ואמר לפתע שאלה הם התנאים של חברת התעופה האקראינית.
ניסיתי ופניתי שוב ושוב לחברה על מנת לקבל בכתב את
הפירוט המדויק של דמי הביטול כפי שהם מופיעים בכרטיס.
החברה מסרבת להעביר לי את תנאי הביטול בכתב.
אני חוזרת ומדגישה, אין לי שום בעיה לשלם את דמי הביטול על סך 150 דולרים כפי שסוכם בעת הרכישה, אך איני מוכנה לשלם אפילו שקל אחד יותר עד שחברת גוליבר תואיל לשלוח לי בדיוק את תנאי ביטול חברת התעופה בכתב.
לפי חוק הצרכן, היות ומדובר בעיסקת מכר דרך הטלפון, חברת גוליבר מחוייבת להעביר לצרכן את תנאי הביטול ומאחר ואינה מקפידה במיוחד על חוק זה, אני פונה לאתר צרכנות הוגנת
.
כספי סוג הנזק :
מוכנה לשלם 150 דולר או את הסכום שיופיע במסמך התנאים מול חברת אירוסוויט פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה