פרטי התלונה

תלונות גוליבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מוחלטת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 26.08.10 הזמנו דרך חברת גוליבר 2 לילות שלושה ימים למלון אמריקנה באילת ביום הראשון במלון חווינו אין סוף תקלות חדר מעופש מזגן נוזל ולא מקרר ואין ספור אנשי מקצוע שהיו בחדרינו על מנת לסדר את התקלות רק לקראת חצות לאחר ויכוחים והזעקת הקבט החליפו לנו את החדר, ביום שאחרי עליתי למנהל המלון וזה שלח מכתב לחברת גוליבר לזכות אותנו בעבור יום כמו כן גם התנצל על כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו.כאשר חזרתי מיד התקשרתי לחברת גוליבר אך הם התעלמו ממני וביקשו שאשלח מייל שלחתי מייל וגם פקס והתקשרתי אין ספור פעמים ובסופו של דבר החזירו לי מייל שעקב עומס פניתנו תטופל תוך שלושים ימים שלחתי אליהם חזרה מכתב שאין מה לטפל כי מלון אמריקנה כבר שלחו להם הוראה לזכות כמובן שלא קבלתי תגובה ולמרות שעד היום המשכתי לשלוח מכתבים אף אחד לא חוזר אלינו ולא מזכה אותנו.
חברת גוליבר מזלזלת בצרכנים ולא נותנת שירות לאחר ביצוע עיסקה.
אשמח להתערבותכם בעניין ומקווה שצרכנים אחרים לא יפגעו כמונו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כסף פתרון נדרש :

גוליבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה