הונאה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סיכמנו עם חברת גוליבר על מלון מסויים בפריז, HOLIDAY INN MONTPARNSE DU MAINE ובפועל החברה סיכמה עם מלון אחר, HOLIDAY INN MONTPARNASE PASTEURהגענו בשעת לילה למלון שסוכם מצויידים בואוצ'ר ובו מצויינת הכתובת המדוייקת של המלון, אך הסתבר שהחברה סגרה את הדיל במלון אחר לגמרי, אמנם מאותה רשת אך הרבה פחות מרכזי, למעשה שכונתי,רחוק יחסית מהמטרו ואגב גם יותר זול...בחרנו בכוונה תחילה את המלון המרכזי, בדקנו עליו באתרים השונים, בחרנו מסעדות ואטרקציות קרובות, ובסופו של דבר גם עם ואוצ'ר ביד לא עזר לנו כלום, כשהסתבר שהחברה סיכמה עם מלון אחר. עוגמת הנפש היתה גדולה כשהודיעו לנו להזמן מונית ולעזוב את המלון שחשבנו שנשהה בו. כל הלילה הראשון לא עצמנו עין מחשש שגם שאר הדברים שסוכמו יסתברו כעורבה פרח וכן מעוצמת הכעס והאכזבה. כל התוכניות שרקמנו סביב המלון שחשבנו שנשהה בו עם כל השעות שהקדשנו לתיכנון ירדו לטימיון ,ובנוסף לא התכוננו לסביבה החדשה שנפלה עלינו והיתה הרבה הרבה פחות אטרקטיבית. כשחזרנו לארץ פנינו לסוכנת- שלא הגיבה , בהמשך שלחנו מייל למנכ"ל החברה, נענינו שקיבלו את המייל מאז עברו מספר שבועות ותגובה -אין.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הסבר, התנצלות, פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|