פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא סיפקו לי את השירות והאחריות שהובטח לי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קרית המדע 4 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2012 רכשתי מכשיר מסוג SAMSUNG GALAXY S3 דרך אתר המכירות P1000, הובטח לי אחריות לשנה ע"י היבואן 4H. לאחר כמספר חודשים שמתי לב כי המטען שקיבלתי עם המכשיר לא מטעין את הטלפון וכי ישנם בעיות בטעינה.
בתאריך ה - 06.11.2013 ניגשתי עם המכשיר למעבדת השירות בחולון לאחר שבליל ה - 05.11.2013 ראיתי כי המטען לא טוען לי את המכשיר כלל ובבוקר המכשיר לא נדלק. הסברתי כי ישנן בעיות בטעינה שבעקבותן המכשיר לא נדלק לי באותו הבוקר. הנציג ציין זאת בטופס. הסברתי כי גם המטען לא תקין - והודעתי לנציג כי בדקנו את המטען גם על מכשירים אחרים מסוג סמסונג והוא לא עבד. הנציג הסביר כי יעביר את המכשיר למעבדה, שנמצאת בירושלים, והבטיח שאקבל אותו עד ליום ה - 27.11.2013, בנוסף, אמר לי כי אקבל את המכשיר מוקדם יותר בוודאות, אך התאריך האחרון למסירת המכשיר לאחר התיקון הינו ה - 27.11 (קיבלתי גם טופס עליו מצויין תאריך זה כתאריך אחרון מיועד להחזרה). ביום ראשון ה - 24.11.2013 התקשרתי למרכז השירות של 4H לראות איפה עומד מצב התיקון ומתי אקבל את הטלפון, הנציגה אמרה כי הם הזמינו חלק מחו"ל והתיקון יתארך במס' ימים נוספים. כאדם הגיוני הבנתי שמקרים מסוג זה עלולים לקרות, למרות שזה לא תקין, עניתי לה שאין בעיה וביקשתי שישתדלו לקצר את התהליך ככל האפשר. היא הבטיחה לי כי המכשיר שלי יעמוד ראשון בסדר העדיפויות, מפני שהיה ברור שאקבל אותו לאחר היעד שהובטח לי.
היום, יום ראשון ה - 01.12.2013, התקשרו אלי מחברת 4H, הודיעו לי כי המכשיר נפל וניזוק ועקב כך התיקון יעלה לי כ - 900 שקלים. למותר לציין שהמכשיר שלי היה מכוסה כל הזמן במגן דמוי ארנק ששמר עליו, אין שריטה על המכשיר, למעט הפנאל מסביב - שניזוק מהכיסוי בלבד (ורואים כי זה רק שיפשוף בפאנל ולא חבלה למכשיר), בנוסף, ע"פ ממצאים שמצאתי ראיתי כי למכשירים האלה בפרט יש בעיה עם הרכיב פלש, ויש אחוז גדול מאד של תקלות במכשיר בעניין הזה - ותקלות אלו לא נגרמות מנפילה של הטלפון.

יש פה פשוט מאד התנערות מאחריות של חברת 4H, קיבלתי יחס מזלזל. הם לא עמדו בהתחייבות שלהם ולא מספיק שלא החזירו לי את המכשיר תוך זמן סביר, בנוסף האשימו אותי בחבלה במכשיר ואינם מוכנים לתקן לי אותו במסגרת האחריות.
חודש אני בלי טלפון סוג הנזק :
פיצוי הולם. פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה