פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מצלמה באינטרנט-מצלמה שאינה קיימת במלאי. נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, במכירה פומבית באינטרנט, "רכשתי" מצלמה. כמובן שחויבתי מיד בויזה-12 תשלומים. לאחר כשבועים , כשלא קיבלתי אותה, הרמתי טלפון (ביוזמתי), ועוד אחד, ועוד אחד והתברר שהמצלמה אזלה מהמלאי !!!
והם כלל לא טרחו לידע אותי על כך. הם הציעו לי לשדרג על חשבוני למצלמה טובה יותר. סרבתי. (הם לא מכירים את השיטה בהשכרות רכב שם השידרוג הוא ע"ח החברה) והם החזירו לי כסף, אבל בפיגור.
עבור חודש 10 הם החזירו ב-11, עבור החודש ה-11 הם החזירו ב-12, וכל למשך שנה שלמה, וכך גם בפועל אני אקבל (בעזרת השם) את התשלום של 10/06 ב-10/07 .
כמו כן הויזה שלי מלאה ב-4 שורות זבל (חיוב, דמי טיפול, זיכוי וזיכוי דמי טיפול)
בכבוד רב רודי
עוגמת נפש וביזבוז זמן סוג הנזק :
לחייב את החברה לשדרג על חשבונה כל פריט שהחברה התחיבה עליו ! פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה