קניית מצלמה חדשה - נמסרה פגומה, אין מענה בשירות לקוחות, טיפול לקוי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כעשרה ימים מצלמה חדשה מסוג KANON A-700, באמצעות מס' הטלפון של 4H ופוטו ניסים שפורסם באתר זאפ. המצלמה הגיעה פגומה (לא רואים תמונה על המסך). טלפונים רבים לשירות לקוחות לא נענו, ולא חזרו להודעות. הגעתי פיזית לפוטו ניסים, שלקחו את המצלמה, ולא הסכימו להבטיח מתן מצלמה חדשה. היום, כשהצלחתי לבסוף להשיג את 4H בטלפון, נמסר לי כי אקבל מחר מצלמה חדשה, אך לא באריזה מקורית. כשהתעקשתי על אריזה מקורית, פתאום הסתבר שמצלמות חדשות ידיעו רק עוד שבוע... הוסכם שהמנהל יחזור אלי עוד היום, כדי לודא החזר כספי או מסירת מצלמה חדשה באריזה מקורית, אך הוא לא חזר.
|
בזבוז זמן, עגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|