פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח שהגיע באיחור, עם טעויות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הומנה מצלמה מחברת H4 בתאריך 19/08/2007 באמצעות וואלה שופס (מס הזמנה: 1214873). בניגוד לאמור בחוזה השליחה, המצלמה לא יצאה מהעסק אחרי 5 ימי עבודה, אלא לאחר 9, וגם זאת רק לאחר שהתקשרתי ונדנדתי, תוך הסבר שחשוב לי שהמצלמה תגיע עד יום ו' 31.8, כי היא אמורה להיות מתנה לאדם שנוסע לחו"ל ביום ראשון ה 2.9. המצלמה אכן הגיעה סוף סוף ביום ו', לאחר שנאלצתי בעצמי לריב עם דואר השליחים כדי לזרז תהליכים. אלא שהיא הגיעה ללא עדשה, וללא תעודת האחריות המובטחת - ל 4 שנים. מיותר לציין שללא עדשה אין משמעות לקבלת המצלמה!

ביום ראשון ה 2.9 שבתי והתקשרתי לחברה, בה מנהלת שירות הלקוחות אכן התנצלה, הבטיחה לשלוח פיצוי, והסבירה שהעדשה החסרה תשלח עוד באותו היום. היום, יום רביעי, 5.9 התקשרתי למוקד שירות הלקוחות כדי לוודא שהעדשה תגיע לפני יום שישי, ושוב נמסר לי שהיא רק היום הגיעה מהספק, ולכן טרם יצאה למשלוח. נסיון שלי ליצור קשר עם מנהל כלשהו בחברה נתקלו במענה "היא תיצור איתך קשר" ו"זה לא התחום שלי" מסוגים שונים.

מדובר בפגיעה משני סוגים: ראשית - עוגמת הנפש, על ההמתנה הארוכה למצלמה שמלכתחילה אחת הסיבות לרכישה הייתה זמן המשלוח הקצר. בנוסף מדובר בנזק כספי ממשי, שכן בהעדר מצלמה לקחת לחו"ל, נאלץ מי שהייתה המצלמה מיועדת לו לרכוש אחת אחרת - נוספת!
וכן נזק כספי סוג הנזק :
שליחה של המוצר ופיצוי כספי פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה