פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא הגיע כמתחייב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מטה החברה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 2/11 ביצעתי קנייה דרך אתר P1000 לדיבורית Bluethooth של חברת LG שמסופקת על ידי חברת 4H. באתר היה רשום שהמוצר יגיע תוך 5 ימי עסקים וכך גם צויין במייל שנשלח אלי. לאחר שעברו כ- 7 ימי עסקים התקשרתי לאתר P1000 בשביל להבין מדוע המוצר לא הגיע אלי עדין והאם יש תקלה, P1000 הפנו אותי לשירות הלקוחות של חברת 4H לבירור מולם.
לאחר בירור קצר, מסתבר שהמוצר כלל לא הגיע, והוא יגיע רק לקראת ה-20 לחודש, דבר שלא טרחו לציין בפניי ובטח שלא להתקשר ולהודיע.
בנוסף על כך, ולמרות שהודיעו לי כי המוצר יגיע רק ב-20 לחודש, המוצר המשיך להתפרסם באתר האינטרנט עם הציון שהמוצר יגיע תוך 5 ימי עבודה על אף שהדבר לא היה מתאפשר טכנית.
לאחר מכן, פניתי לאתר P1000 בנושא, הם הבטיחו שיחזרו אלי תוך 48 שעות ואכן עשו כך, בסופו של דבר, הוסבר לי כי המוצר יגיע אלי ב- 20 לחודש ואני לא אצטרך לשלם על המשלוח.
היום (26/11) התקשרתי בשנית לחברת P1000 לשאול לגבי המוצר,P1000 הופתעו גם כן למשמע דבריי שהמוצר לא הגיע עדין, והבטיחו לי שייבדקו את הנושא בשנית.
התקשרתי שוב אל חברת 4H ונודע לי כי המוצר כלל לא הגיע ושוב לא טרחו ליידע אותי על כך בשום צורה שהיא וכמובן מיותר לציין שלא ראיתי זיכוי של המשלוח שהובטח שיורד, לעומת זאת את החיוב הם ביצעו בצורה יפה מאוד יום לאחר הרכישה.
שירות לקוחות הוא כנראה אינו כזה חשוב עבורם, אחרת איני מבין מדוע אני נאלתי ליצור את הקשר בעצמי ולהבין כי המוצר חסר ועדין לא קיים אצלהם במלאי.
ובטח שאיני מבין מדוע לא דאגו לעדכן אותי בשנית במיוחד לאחר שהייתה לי תקלה שפתוחה אצלהם על אותו נושא.
ביקשתי גם כן לדבר עם אחד המנהלים שיחזרו אלי, דבר שלא קרה גם כן.
כספי סוג הנזק :
זיכוי חלקי על המוצר + זיכוי על דמי המשלוח פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה