שרות טכני-מקצועי גרוע תוך הפגנת חוסר יחס וזלזול מתמשך של גורמי החברה כלפי הלקוח <.auks{po |
נושא התלונה: |
כהן יהודה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 20 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קרית המדע 4 - הר חוצבים ירושלים 91450 |
כתובת: |
הנהלה ראשית ומעבדה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/5 מסרתי מצלמה שנרכשה בחנות הרשת (ב 2006) לתיקון.
מאז המצלמה נמצאת כבר פעם שלישית (עם הפסקות קצרות) בתיקון במעבדה. בפעם הראשונה המצלמה היתה 38 יום בתיקון, בפעם השניה 29 יום ועתה המצלמה נמצאת בתיקון מ 9/10 - 68 יום (סה"כ עד 17/12 - 135 יום במעבדה !!).
במהלך כל התקופה נסיתי עשרות פעמים לברר מול נציגי החברה את מצב התיקון ולצד הבעיה הקשה עד הבלתי אפשרית להשיג את שרות הלקוחות בטלפון בכל הפניות (טלפונים, הודעות קוליות, פנייה דרך אתר החברה, פקס להנהלה) טרם קבלתי תשובות כלשהם (כל מה שניתן היה לקבל מנציגי החברה - במקרים שהשגתי אותם - היתה הבטחה לבדיקת המקרה ומיד חוזרים אליך עם תשובות, לצערי טרם קבלתי תשובה כלשהי).
לעניות דעתי לא ניתן להגדיר שרות זה בשום צורה אלא ב י ז י ו ן !!!
חברה שחורטת על דגלה מתן שרות ואמינות אינה יכולה בשום מקרה (ולה משנה מהם הנסיבות) לספק שרות מקצועי לקוי ויחס מזלזל בלקוח.
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן וכסף ומעל לכל הרגשה של עלבון וזלזול מצד החברה |
סוג הנזק : |
התייחסות הנהלת החברה לבעיה, טיפול בבעיה לאלתר ובמידה ולא ניתן לטפל בבעיה להחליף במיידי את המצלמה. |
פתרון נדרש : |