פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
כהן מאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קרית המדע 4, הר חוצבים ,ירושלים כתובת:
קרית המדע 4, הר חוצבים ,ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לחברי הפורום, הנני מביא בפניכם את סיפורי כלשונו ולשיפוטכם האישי.

בתאריך 21/12/08 רכשתי מצלמה FUJI דרך אתר וואלה שופס בה הספק היה חברת 4H.
לאחר יומיים התקשרה אליי נציגת 4H והציעה לי כל מיני תוספות כגון, כרטיס זכרון גדול יותר, סוללות נטענות וקורא כרטיסים ולסיום הציעה לי מבצע "רק לאותו יום" - מצלמת קומפקט של חברת פולורוייד ב-299 שקלים.
מכיוון שהפוג'י היא דמויי SLR ולאישתי שתחייה לא כל כך מתאים להתעסק איתה אמרתי אקח בשבילה את המצלמה הקומפטית.
בנתיים אישתי ילדה ולא היה לנו כל כך זמן להתעסק עם המצלמה החדשה.
לפני כשבועיים שלושה, החלה המצלמה של אישתי(POLARIOD I638) לעשות בעיות, המצלמה נתקעה, לא צילמה טוב ורק הוצאה של הסוללות החזירו אותה לסורה, מה גם שסוללות חדשות הוצגו כריקות ע"י המצלמה.
פניתי לשירות הלקוחות של חברת 4H בה נאמר לי שיש להם סניפים בת"א,ירושלים, ב"ש וחיפה בה ניתן להביא את המצלמה או לחלופין לשלוח להם את המצלמה על חשבוני.
עשיתי פעמיי בשישי האחרון לת"א על מנת לתת את המצלמה לתיקון ובליבי תקוה שאולי עקב הזמן הקצר שחלף יחליפו לי אותה לחדשה במקום ואולי אפילו יציעו לי שדרוג משתלם.
כמובן שזה לא קרה והשארתי את המצלמה שם.
אתמול התקשרו אליי המהמעבדה של החברה שם נמסר לי ע"י האחראי כי המעגל הראשי במצלמה הלך(מצלמה בת חודש וחצי) וכי התיקון יארך כשבועיים ואם אני רוצה ישנה אפשרות להוסיף 300 שקלים(המצלמה עלתה 299 שקל) ולקחת מצלמה של פנאסוניק, כמובן שזה נראה לי מוגזם אז סרבתי בנימוס ומכיוון שהייתי עסוק באותו רגע אמרתי לו שאחזור אליו.
לאחר מכן ביררתי קצת על איזה מצלמות מציעים חברת 4H באתר וואלה שופס ושם ראיתי שישנה מצלמה של אולימפוס דגם FE20 שעולה 480 שקלים עם כרטיס 4GB ותיק.
חזרתי ל-4H וביקשתי לשדרג לדגם הזה בתוספת ההפרש (180 שקלים) או שלפנים משורת הדין הם יחליפו לי למצלמה חדשה מאותו הדגם כי לא ממש מתאים לאישתי להישאר עוד שבועיים ללא מצלמה.
אחראי המעבדה אמר שהוא יבדוק עם המנכ"ל וחזר אליי עם הצעה חדשה: שימו לב, להוסיף 300 שקלים גם לאולימפוס שעולה 480 שקל חדשה מה שבחשבון פשוט יביא אותי להוצאה של 600 שקלים.
כמובן שלא הסכמתי וביקשתי לדבר עם המנכ" כדי לקבל ממנו תשובה סופית, נאמר לי שכדי לדבר עם המנכ"ל אצטרך לשלוח פקס וניתן לי לדבר עם המזכירה שלו רונית שביקשה לעזור לי.
היא דיברה עם המנכ"ל שנית ועם אחראי המכירות וניתנה לי הצעה חדשה, תוסיף רק 280 שקלים ולא 300. באמת הקלה.
כמובן שסירבתי אז רונית אמרה לי ואני מצטט: "אז תתקן , מה לעשות אין לך מזל".

בלית ברירה ביקשתי לתקן וכמובן שעל פי חוק אין כאן הפרה, אבל כל כך מאכזב שאחרי קצת יותר מחודש מצלמה חדשה נופחת את נשמתה והיבואן\ספק מנסה להפיל את התיקון ועלותו עליי.
למרות שאיני בטוח נראה לי שמצלמת הפולורוייד היתה מחודשת וכל כך מרגיז שהם "דחפו" לי את המצלמה הזאת וכעת שהיא שווקה חיים הם מנסים לסחוט ממני עוד כספים שלא בצדק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה בחדש ו\או שידרוג אחרי זיכוי מלא פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה