פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוללת מצלמה חדשה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, לפני כחצי שנה רכשתי מצלמה דיגיטלית של SUMSUNG מקבוצת 4H
דרך האינטרנט, המצלמה איכותית מאוד, אך כעבור 4-5 דקות שאני מצלמת איתה
היא נכבית, בהתחלה חשבתי שהבעייה בסוללות (GP2700), אך לאחר שניסיתי מס' סוללות חדשות שרכשתי, הבנתי שבהעייה במצלמה. ניגשתי לCAMERA
החנות שממנה אספתי את המצלמה ומסרתי אותה לבדיקת האחריות שברשותי,
כעבור מס' ימים התקשר אליי יגאל מהמעבדה לבדיקות, מסר לי שהמצלמה תקינה ושאין בה כל בעייה, וניסה לשדל אותי בכוח לקנות מצלמה חדשה ולהוסיף 300-400 ש"ח, הסברתי לו שאינני רוצה , שאני כן מעוניינת במצלמה שקניתי ,
אך הוסבר לו שקיימת בעייה לאחר מס' נסיונות שהחלפתי סוללות. ביקשתי ממנו שם הוא לא יוכל לתקן לי אותה אז לפחות יחליף לי אותה , אך הוא דרש סכום כסף
ולא הבין אותי , ביקשתי ממנו מס' טלפון לחזור אליו שוב והוא נתן לי את המס' 025880661 שבו ענתה מזכירה קולית , שמסרה להשאיר שם +נייד ויחזרו תוך 24 שעות, אף אחד לא חזר עד היום, אך המצלמה כן חזרה עם אותה בעייה, ואתם יודעים מה???? קניתי סוללות חזקות בשם GPRECYKO ועדיין קיימת בעייה במצלמה, אבקש ליצור עימי קשר , תודה
עוגמת נפש+ עלבון סוג הנזק :
תיקון המצלמה או החלפתה פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה