תיקון מוצר באחראיות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 31 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רח' קרית המדע 4, ירושלים |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-3.05.09 שלחתי לתקן עדשה במצלמה דיגיטלית במסגרת האחראיות. שילמתי 10 ש"ח עבור משלוח בדואר רשום. ב-25.05.09 (אחרי 3 שבועות) התקשרה אלי עובדת בשם מורן ואמרה שמצלמה מוכנה והיא יכולה לשלוח אותה עם שליח עד הבית בעלות משלוח 34 ש"ח. שאלתי האם ניתן לשלוח מצלמה בדואר רשום כמו שאני שלחתי ושעולה 10 שקלים. מורן אמרה שהיא תברר ותחזור אלי. חיכיתי יומיים אף אחד לא חזר אלי. התקשרתי שוב דברתי עם עובדת אחרת בשם שלומית שהסבירה שלא חזרו אלי מהסיבה שאני מסרבת לשלם דמי משלוח. אמרתי שאני כן מוכנה לשלם אבל רק במקרה שהמצלמה תקינה ב100%. שלומית אמרה שלא רק ב- 100 אלא ב- 200% . ב-31.05.09 קיבלתי מצלמה הביתה ולהכזבתי הרבה גיליתי שמכסה של בית הסוללות שבור. התקשרתי לחברה וביקשתי לדבר עם שלומית, נאמר לי שהיא עסוקה ושתחזור אלי. היא לא חזרה באותו יום. התקשרתי למחרת דיברתי עם מורן הסברתי שמצלמה שבורה, היא אמרה שרק שלומית מטפלת בזה והיא תחזור אלי. בסופו של דבר התקשרתי אין ספור פעמים במשך שלושה ימים ולא הצלחתי לדבר עם שלומית. דיברתי עם פקידות: מורן, סשה ורונית. האחרונה אמרה לי לשלוח שוב מצלמה לתיקון. אמרתי שלפי דעתי חייבים לאסוף את המצלמה מביתי ולהחזיר לאחר התיקון כי כבר שילמתי פעמים דמי משלוח. רונית אמרה שזה לא בא בחשבון ואם אני רוצה אני יכולה להתלונן.
וכך החלטתי לעשות. אני מבקשת מכם עזרה בדבר. כי לפי דעתי היחס המזלזל בלקוח זה הדבר החמור ביותר.
תודה מראש. דיאנה
|
זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|