דרישה לתשלום עבור תיקון במסגרת האחריות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי לבתי כמתנת יום הולדת מצלמה מדגם ניקון בשלהי חודש פברואר השנה.
המצלמה הוענקה לביתי ביום הולדתה שחל ב-6 למרץ והחל מאותו יום, היא החלה לעשות שימוש במצלמה.
בסוף חודש אפריל כשהורדתי תמונות מהמצלמה למחשב, הבחנתי כי כל התמונות מטושטשות. בעקבות כך, בחנתי את התמונות שצולמו החל מהיום הראשון והסתבר שכולן מטושטשות. בעקבות כך שלחתי את המצלמה למעבדת החברה ב-4 למאי.
במשך שלושה שבועות של אינספור ניסיונות בטלפון, ושני ניסיונות מקוונים לבירור מה גורל המצלמה, ביום רביעי 27/5, דיברתי עם בחור בשם יגאל שהודיע לי כי תיקון יעלה 280 ₪ וניתן לשדרג למצלמה חדשה בעלות של 399 ₪.
המצלמה עדיין בתקופת האחריות ולמעשה והמצלמה הפיקה תמונות מטושטשות החל מיומה הראשון (ויש לי הוכחות לכך) אני למעשה זכאי למצלמה חדשה במקום או לפחות לתיקון הוגן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המצלמה או תיקונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|