פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והתעלמות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הר חוצבים קריית המדע, ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09/08/09 שלחתי מצלמה שנקנתה בחודש יוני 2009 לתיקון לחברת 4h .
המצלמה נשלחה בדואר רשום לפי הוראות שקיבלתי ממוקדנית החברה על אופן השליחה. לאחר כשלושה ימים התקשרתי לוודא אם המצלמה אכן התקבלה נענתי בשלילה. העניין נראה לי תמוהה ופניתי לרשות הדואר לבירור בנוגע למשלוח ועודכנתי שהמשלוח נאסף יום לפני כלומר, 11/08/09 . התקשרתי שוב לחברת 4h ועדכנתי אותם שהמצלמה כבר נאספה בידי השליח מסניף הדואר בהר חוצבים ירושלים. כמו כן, מסרתי את מספר החבילה על מנת שיבררו. מאותו יום ואילך אני פונה יום יום ומספר פעמיים על מנת לקבל תשובות לגבי מקור הימצאה של המצלמה. החברה מבקשת שהות לברר ומבטיחים לחזור אך הם לא חוזרים ובנוסף מעבירים אותי מנציג לנציג ובפני כל נציג אני חוזר חלילה על המקרה.
עד היום איני יודע מה קורה ולא קיבלתי שום תשובות או הסברים. כל זאת בהתעלמות מופגנת במעשים הגובלים בהתעללות. אני מבקש בכל לשון של בקשה שתקבלו את פנייתי ותהיו לי לעזר אל מול היחס המשפיל והעוגמת נפש שהנני חובה בניסיון לאתר את המצלמה החשובה והיקרה - בעלת ערך . ברשותי נמצאים כל האסמכתות והאישורים של דואר ישראל לגבי המצלמה.

בתודה מראש,
חיים בן דוד
אשקלון
052-2621193
ועלבון סוג הנזק :
מציאת המצלמה תיקונה והחזרתה עם כל האביזרים הנילווים- כמו כן שיפור השירות פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה