פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שחזר מתיקון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני שלחתי למעבדה מצלמה CANON SX100 לתיקון-המצלמה נפלה ולכן הייתי מודעת שתיקון הוא לא באחריות. אחרי בדיקה במעבדה נאמר לי שעדשה של מצלמה שבורה ולכן צריך להחליף אותה במחיר של 562 ש"ח.אני הסכמתי .מצלמה חזרה מתיקון בסוף יוני. לא נעשה שום שימוש במצלמה עד חודש יולי, שבו נסעתי לחופשה לחו"ל בביטחון מלא שמצלמה חזרה מתיקון מתוקנת אבל בפעם ראשונה שרציתי לצלם תמונה ועשיתי זום חזק, העדשה השתחררה ולא נכנסה יותר.עם חזרה לארץ, נשלחה את המצלמה שוב למעבדה. אחרי בדיקה נאמר לי, שעדשה שוב שבורה והציעו לי מחיר לתיקון של 400 ש"ח.אחרי הניסיונות שלי להסביר גם טכנאי וגם לשירות לקוחות,שלא נעשה שום שימוש במצלמה ופעם ראשונה שנעשה ניסיון לצלם גרם לאותה תקלה שהייתה קודם ,הם הורידו מחיר ל-300 ש"ח.התברר שבפאם ראשונה לא נעשתה החלפת עדשה כולה אלא רק תיקון של מנגנון והפעם הבעיה היא באותו מנגנון. אני לא מוכנה לשלם על מוצר שיש עליו אחריות והוא חוזר לאותה תקלה.מי יבטיח לי שגם אם אשלם התקלה שוב לא תחזור מיד אחרי תיקון או אחרי שימוש קצר במצלמה?
אני כבר לא מבקשת שום פיצוי על עוגמת נפש שנגרמה על חוסר מצלמה בירח דבש שלי,סך הכל אני מבקשת רק מה שמגיע לי-תיקון מצלמה באחריות ובדיקה קפדנית של המוצר אחרי בדיקה.
כספי סוג הנזק :
תיקון של מצלמה באחריות פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה