פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של החברה ואי עמידה בהתחייבות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני רוצה להביע את תסכולי הרב מהשירות של חברת 4H ולהתלונן על היחס והשירות הגרוע של עובד שירות הלקוחות בחברה.

ב-21 לספטמבר קיבלתי באמצעות שליח את המצלמה שהזמנתי מאתר ערוץ הקניות. המצלמה הגיעה עם מטען פגום שלא עבד מהרגע הראשון לקבלת המוצר. מאחר והמטען לא עובד איני יכולה להטעין את הבטרייה (בטרייה ליתיום) ועל כן מאותו יום שהגיע המוצר הוא יושב באריזה שלו ללא כל שימוש.
פניתי באמצעות האתר 4H בתלונה ובבקשה שיספקו לי במהרה מטען חדש תקין (פניה מספר 32921). קיבלתי תשובה לאקונית במייל ממשה (מושיקו [email protected]) "לבוא בדחיפות לאחד מהסניפים".
כשחזרתי אליו בתשובה באמצעות המייל, ביקשתי ממנו שישאיר לי טלפון להתקשרות וכי אני מצפה לקבל באמצעות שליח מטען תקין מאחר ושילמתי מראש על שליחות, ואיני אשמה שהגיע מוצר פגום.

אותו משה לא חזר אלי על אף כמה הודעות ששלחתי, רק לאחר שיידעתי אותו שאבטל את העסקה הוא הואיל להתקשר אלי וליידע אותי שישלח לי ביום ראשון (שבוע למחרת) שליח עם מטען תקין.
ביום ראשון, ה- 03-10-10, משלא הגיע שליח התקשרתי שוב אל מחלקת שירות הלקוחות במספר 1-700-70-10-80.

נציגה ענתה לי והעבירה אותי אל משה משירות הלקוחות. משה החל פוצח בצעקות מדוע אני מטרידה אותו ושהוא לא מבין מה אני רוצה. הוא המשיך לצעוק עלי שכדאי שאני אבטל את העסקה. אני חייבת לציין שהוא החל בצעקות מבלי שהספקתי לומר לו מילה (העבירו אותי אליו והוא החל ישר לשאוג עלי). מיד אחר כך משה העביר אותי לנציגה אחרת שאמרה לי שהמשלוח יגיע אלי רק בסוף השבוע. ביקשתי לשוחח עם מנהל והיא הודיעה לי שתוך 24 שעות יחזור אלי מנהל.

משה עושה שירות רע ביותר לחברה, איני יודעת אם זה הנוהל הרגיל של החברה, לא למלא את התחייבותם כלפי הצרכנים וחמור מכך, לצעוק עליהם, אך ללא כל ספק אני מרגישה שנעשה לי עוול כפול והתסכול שלי רב הן מרמת השירות הנמוכה והן על כך שחברת 4H לא עומדים בהבטחות שלהם.

אני רואה לנכון לשלוח העתק לערוץ הקניות בכדי שיכירו בשירות הלקוי של הספקים שלהם וכן מאחר ומבחינתי, כצרכנית, רכשתי מוצר דרכם ולהם האחריות לספק לי את המוצר ולטפל בתקלות.


הפתרון המתבקש הוא לשלוח לי במהרה מטען תקין ולפצות אותי פיצוי כספי על עוגמת הנפש.

אשמח לעזרתכם,
בברכה
אורלי איתן
עלבון ו סוג הנזק :
בקשתי מהחברה היא לשלוח לי במהרה מטען תקין ולפצות אותי פיצוי כספי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה