פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה .

ביום שבת העשירי לחודש רכשתי דרך אתר getit מצלמה מחודשת של חברת nikon דגם S220 .
לאחר כשבוע יצרו איתי קשר משירות הלקוחות של חברת 4H היבואן הרישמי של nikon נאמר לי כי אין את המצלמה במלאי וכי ניתן לקבל מוצר מקביל של חברה אחרת , לאחר שלא רציתי וביקשתי לבטל את ההזמנה
{מיותר לציין שהכסף כבר ירד} חזרו עליי שוב משירות הלקוחות ונתנו לי אופציה לשנות את הדגם לS3100 גם של של nikon ללא תוספת תשלום .
בתאריך העשרים לחודש קיבלתי את המלמה עם שליח עד הבית , הטענתי את המצלמה כשעתיים הפעלתי אותה וביצעתי הדלקה ראשונית שעה,תאריך ומיקום . לאחר כמספר דקות כיביתי את המצלמה וביום שישי האחרון רציתי להדליק את
המצלמה אך משום מה היא לא נדלקה יותר ולא קיבלה חשמל לא דרך המחשב ולא דרך החשמל .

ביום ראשון בשעות הבוקר יצרתי קשר עם מוקד של 4H על מנת לתאם משלוח חוזר לאיסוף המוצר ולקבלת מוצר חדש אמרו לי כי בשום אופן זה לא ניתן וכי אני צריך לשלוח את המצלמה למעבדה הראשית לבדיקה.
לאחר מכן יתקשרתי לחברת getit לבדוק עם יש להם תשובה יצרתית יותר הנציגה אמרה שהיא תברר את זה ושהיא תחזור אליי {כמובן שעד עכשיו לא יצרו איתי קשר}
כשביקשתי לבטל את העסקה נאמר לי שוב שאני צריך לשלוח להם את המצלמה . וכי הזיכוי יתקבל עד ארבע עשר ימי עסקים מקבלת אישור הביטול במעבדה . שזה אומר כחודש לאחר שקיבלתם את התשלום על המוצר .

אתמול בשעות הצהריים יצרתי קשר בשנית עם מוקד השירות של חברת 4H נתנו לי את הכתובת ואת שעות הפעילות של המעבדה הראשית בירושלים ונאמר לי במפורש!!! להביא את המצלמה היום ובמידה והמצלמה לא תקינה יחליפו לי אותה
במקום!!!

אני גר בכרמיאל כשעתיים וחצי נסיעה מירושלים היום שלחתי את אחי במיוחד לירושלים על מנת להחליף את המצלמה , כשאחי הגיע למשרדים של חברת 4H נאמר שאכן המצלמה תקולה וכי אין להם את אותה מצלמה במלאי ,
ניתנה לי האפשרות שוב להחליף את המצלמה למצלמה של חברת פוג'י אך לא רציתי , המציג שדיבר איתי דרך אחי נתן לי אופציה מצחיקה ביותר חאוסיף "לאחר הנחה שלו" כמאה ש"ח ולקבל מצלמה של חברת cenon בבירור שלי מול הנציג מדובר
בדגם זול בכמתיים ש"ח מהדגם שקיבלתי ועוד אני אמור לאוסיף על זה כסף .

לאחר שלא הגענו לעמק השווה ביקשתי לבטל את ההזמנה.

מיותר לציין את הנזק שניגרם לי מהנסיעה המיותרת ביותר לירושלים , מהזמן שבוזבז ומהכסף שנזרק לחינם!!!

רועי דורון
ת"ז 040048415
ט"ל 0522223019

העתק:
לחברת 4H
לחברת getit
לאתר תלונה
ולע"ד
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי עבור נסיעה מכרמיאל לירושלים לחינם פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה